Lotus 49 / FT / 1:24 / různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 29 březen 2009 10:21

Pekne sa nám to rozrastá :)
Trochu mi udrelo to očí parožie výfukov, nemalo byť nejako zaoblené?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 01 duben 2009 21:57

Děkuji jménem týmy Zdenkovi za sestavení modelu. O výfucích víme, sám Zdenek si toho po sestavení všiml. Zapomněl je natvarovat když nakrátko přerušil stavbu L49 a věnoval se BT52.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 13 srpen 2009 22:50

Tak se řítí další varianta Lotusu. Začínám motorem, který je totožný jako předchozí verze:

ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázek

fk
Příspěvky: 5
Registrován: 23 únor 2005 18:39
Bydliště: Brno

Lotus 49

Příspěvekod fk » 18 srpen 2009 18:31

Už to nevydržím, zatím nikdo nereaguje, takže která varianta to teď bude?

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus 49

Příspěvekod 11111 » 19 srpen 2009 06:47

Velmi málo známá, ale hezká... Také jsem se do ní pustil, ale dokončím jí později než mnozí z Vás. :)

http://cashpick.cz/forum/viewtopic.php?t=1013

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 24 srpen 2009 09:46

Tak přidávám další postup. Zatím nic co byste ještě neviděli...

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 26 srpen 2009 22:58

Vývoj včera večer.
Jak je vidět na předchozích fotkách zapomněl jsem držák chladičů. Tak jsem musel trhat a přidat ho tam. Konečně nějaká novinka oproti předchozím verzím modelu.
Propletení výfukového "paroží", jak jsem ho udělal, je nejspíš špatně...

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 27 srpen 2009 17:29

Vývoj včera večer, foceno dnes ráno.
Palivové hadičky zatím neustříhnuté.

ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 03 září 2009 08:44

Dolepení palivových hadiček a zadní přítlačné křídlo.

ObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek

Kokpit. Jemně vylepšené detaily palubní desky a volantu. Pásy vylepšené dolepením detailů z jiných pásů, protože se mi v kuse nepovedly hezky vystřihnout :) .
ObrázekObrázek
Naposledy upravil(a) Cashpick dne 08 září 2009 07:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 08 září 2009 07:43

Dokončený kokpit s vyměněnými bezpečnostními pásy
ObrázekObrázekObrázek

Začátek trupu
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1063
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 11 září 2009 14:43

Povedený volant (mimo jiné) :shock:
To je obarvený o-kroužek?
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 17 září 2009 08:54

Děkuji za pochvalu! Jak tu nikdo poslední dobou neragujete tak jsem si všiml až teď, když jsem přišel nahrát další fotky...
Volant je z drátku s červenou bužírkou. Kousky bužírky pak použity i na "paprsky" volantu.

Vlepování skla je hodně obtížné, alespoň pro mne. Obdivuju Víťu a Tea, že to zvládli tak brilantně bez upatlání. Mě se to bez upatlání bohužel nepovedlo :( .
Nafocený postup:
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek

Přední náprava a spojení trupu:
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek

A konečně spojení trupu s motorem:
ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 25 září 2009 09:30

Tak jsem konečně přidělal křídla. Ještě mě čeká nějaká drobotina tak jsem zvědavý kolikrát je ještě nechtěně utrhnu :? .

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Kola, trubka a ochranný rám. Na drátky jsem koupil nejlépe odpovídající barvu - plasťáci ji mají jako jednu ze žlutých, ne oranžovou. Než se mi povedlo natřít trubku bez žmolků tak jsem několik předchozích pokusů musel umýt ředidlem (vzhledem k tomu, že barva docela dlouho schne tak hodně časově náročný postup). Oblouk si ještě alespoň jedno natření zaslouží...

ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 25 září 2009 12:06

Kurňa....pardón. Tak to je mazel.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

peetee

Příspěvekod peetee » 29 září 2009 07:57

Kluci, mám dotaz k Lotusu z r. 1968 - ty folie jste ohýbali za tepla? Na nějakém "kopytu"?


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

cron