Williams FW 11, Nigel Mansel, GP Belgie Spa 1986

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 13 prosinec 2010 19:52

Brzdy, paprskový disky (nekonečný vyřezávání)
A když už jsem měl z kol to nejhorší za sebou, tak jsem postavil i kola. Ty mi nešly hezky vyfotit. Odráželo to moc blesku zpět.

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 14 prosinec 2010 18:50

Williams před lakem...vypadá takto :
Osazeno přední zavěšení s řídící tyčí, sání k brzdám, zrcátka a upínací pásy.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Měl bych dotázek k široké veřejnosti. Netuší někdo, nač byly ty výstupky z podlahy pod kokpitem ?

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 16 prosinec 2010 17:02

Model je hotov. Stavba pohodová. Jsem opravdu velmi rád, že je konečně "na světě". Po těch úpravách a předělávkách stojí hotovej na stole. Za to mnohokrát děkuji svým kolegům Gerrymu a Pavlovi !!!
Připomínky co zde prošly průběžně ladíme tak abychom ho ještě zdokonalili.

Takže poslední fotky "parapetní na okně", bez blesku a na stativu. Jsou malinko tmavší...víc světla mi současný podmínky nedají.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 16 prosinec 2010 17:15

Parádička, líbí se mi moc. Zároveň bych se rád zeptal, uvažuje-li se i o verzi FW11B, tedy Piquetově mistrovském voze z následujícího roku. Na pohled se moc nelišil.

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2410
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 16 prosinec 2010 19:02

To je paráda! :) Kto by na prvý pohľad povedal, že je to papierový model? WAW!

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 16 prosinec 2010 19:48

frydek665 píše:Parádička, líbí se mi moc. Zároveň bych se rád zeptal, uvažuje-li se i o verzi FW11B, tedy Piquetově mistrovském voze z následujícího roku. Na pohled se moc nelišil.


Ano, tahle verze je taky v dlouhodobém plánu, ale kdy bude, nejsem schopen v tuto chvíli říci.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 16 prosinec 2010 21:48

Gratuluji. Kompletní přestavba modelu hodně prospěla. Nádhera!
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 17 prosinec 2010 07:38

Taky se připojuji s gratulací - váš FW11 vypadá opravdu výborně :!:
Při podrobnějším prohlížení fotek musím dát za pravdu Novisovi, že ty vypoukliny nad přední nápravou by bylo lepší lepit shora. Tím by se vyřešila i tendence k tomu vlnění na horní části přídě v oblasti znaku Hondy.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 17 prosinec 2010 09:08

Tomas Vyslouzil píše:Taky se připojuji s gratulací - váš FW11 vypadá opravdu výborně :!:
Při podrobnějším prohlížení fotek musím dát za pravdu Novisovi, že ty vypoukliny nad přední nápravou by bylo lepší lepit shora. Tím by se vyřešila i tendence k tomu vlnění na horní části přídě v oblasti znaku Hondy.


Tomáši, lepením to nebylo. To se stalo úplně na konec, když jsem rovnal přední zavěšení. Trošku jsem víc zatlačil a vlnka byla na světě. Všechny auta co mám stavím s otočnýma kolama, proto mi hodně záleží aby "stály na všech čtyřech". Na jedné fotce (profilové) je kolo malinko ve vzduchu, je to vlivem podkladu (dlažba..je mírně do oblouku).
Taky je možný, že v psaným návodu bude postup jak píšeš. Já to řešil takto a myslím že je to docela jedno. Přístup k boulím zevnitř přídě je dobrej.

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 167
Registrován: 26 červenec 2004 18:47
Bydliště: Praha 4,Braník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomys » 17 prosinec 2010 20:43

Tomu říkám nádherná F1. Jako fakt krásný klasický kousek. Jupí.
This is Sparta !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1063
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 18 prosinec 2010 18:32

Gerry píše:
frydek665 píše:Parádička, líbí se mi moc. Zároveň bych se rád zeptal, uvažuje-li se i o verzi FW11B, tedy Piquetově mistrovském voze z následujícího roku. Na pohled se moc nelišil.


Ano, tahle verze je taky v dlouhodobém plánu, ale kdy bude, nejsem schopen v tuto chvíli říci.


Je to fakt povedená práce :!:
Doufám, že se vám FW11 podaří vydat v únoru spolu s FW06.
Škoda toho FW11B. Když už jste si dali práci s FW11 a jste rozjetí, tak by s FW11B byla poloviční práce (teda aspoň podle mého laického názoru) :oops:
Nu nic, kdo si počká, ten se dočká.

Jo kluci, ještě jedna malá připomínka. Jde o ochranný oblouk za hlavou pilota. Přijde mi rušivé to, jak je přilepený na bok krytu motoru (u skutečného vozu s krytem motoru "lícuje"). Nešlo by to vyřešit jinak?
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 18 prosinec 2010 19:28

Novis píše:Škoda toho FW11B. Když už jste si dali práci s FW11 a jste rozjetí, tak by s FW11B byla poloviční práce (teda aspoň podle mého laického názoru) :oops:
Nu nic, kdo si počká, ten se dočká.


Ber to tak, že v současné době intenzivně makáme na jiných mašinkách, které bychom rádi měli rychle na vydání - a osobně si rád od téhle káry po roce aspoň nějakou dobu odpočinu ... :D

petrxp
Příspěvky: 107
Registrován: 28 prosinec 2010 20:58

Příspěvekod petrxp » 11 leden 2011 21:22

Teď jsem to tady objevil. Tak to fakt chcu. :shock: A jakýkoliv jiný FW. Jestli výjde ,tak kupuju. Dobrá práce .Jen tak dál. :)

True Grit
Příspěvky: 11
Registrován: 01 březen 2011 23:56

Příspěvekod True Grit » 02 březen 2011 00:06

Sorry if there's a wrong place, but what the **ck it this?
Obrázek

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 02 březen 2011 08:21

I'm sorry, but in the process of pre-print preparation appears this mistake and no-one has mentioned it. Fortunately it's easy to repair it and for those of you, who don't want to do it, today evening I'll post a pdf file with repaired part. Once again, I'd like to apologize for this complication.

Bohužel, již jsem byl na to upozorněn, ale pravděpodobně při předtiskové přípravě došlo k tomuto rozhození jednoho dílu a nikdo jsme to nepostřehli. Naštěstí to jde vcelku snadno opravit a navíc dnes večer sem dám link na pdf s původním dílem. Ještě jednou omluva za tuto komplikaci.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron