Lotus 78 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 září 2011 22:28

Roberte...žádná výhovorka to není...je to pouhý fakt, do kterého nevidíš, protože nejsi zúčastněný. A vysvětlovat proč tomu tak je....není zde na místě....prostě není, málokdo by to dokázal pochopit a překousnout.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Re: Hmmm

Příspěvekod kvr » 02 září 2011 08:12

Bugatti píše:Mňa osobne nevzrušujú modely typu FT kde človek lepí mesiac brzdový kotúč aby ho potom skryl v kolese. Samozrejme, súhlasím s ich vydávaním, pretože každý má svoju predstavu, ale nepáči sa mi že ľudia s takýmito nárokmi tlačia aby aj ostatné modely boli na takej úrovni.


Ale ta diskuse přece není o nějakém detailu, že není dostatečně detailní. Já jsem ostatně taky rád (a preferuju), že tu stále jsou modely, které jsem schopen slepit postupem narýhovat-rozřezat-zaretušovat-slepit, a na konci vypadají z dálky větší než 5cm stejně dobře jako model, nad kterým strávím tři týdny (a blíž často i líp, bo ty detaily obvykle zprasím...).

Tady ale došlo vlivem nedostatku podkladů k evidentní chybě a tak se našlo pár lidí, kteří ty podklady přinesli a začali přemýšlet nad opravou. Problém, který se objevil snad už u všech autorů, RV počínaje a detailními FT konče. Nikdo za to autorům hlavu netrhá a věřím, že ani autoři nám modelářům za tu snahu o opravu...

Ještě k otázce, proč je tu tak málo recenzí "klasikou": Já si myslím, že od doby, co máme veřejné beta stavby a každý už ví, co ho zhruba čeká, tak hlavním účelem recenzí už zůstává hlavně to hledání chyb, na které se dřív nepřišlo, ať už konstrukčních nebo právě nesoulad s předlohou. Beru to tak, že recenze by měla mít nějaký přínos, takže pokud nenajdu nějakou chybu nebo zajímavější konstrukční postup či naopak mě výrazně nezaujme autorův originální nápad, tak jsem jednoduše líný, abych se do recenze pouštěl. Čímž samozřejmě nechcu odrazovat ty, kteří ty recenze píšou jen tak, jde jen o můj osobní přístup :) A věřím, že tahle skupina, která je líná prezentovat, ale stejně lepí jako o život, je stále dostatečně velká.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1063
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Re: Lotus 78 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod Novis » 02 březen 2012 19:51

Po čase opět návrat k L78. Měl bych dotaz a budu rád, když někdo poradí.

Mezi motorem a krytem motoru je poměrně velká mezera:
Obrázek

Viděl jsem, že Condor i Frýdek udělali síťku nad hrdly sání. Včera jsem googlil a moc toho nenašel.
Z fotek, který mám, bych to viděl tak, že použiju "síťku" ze Špinlerovo Ensignu:
Obrázek

Asi to nebude úplně ideální, ale lepší než prázdný prostor.

A teď ten dotaz: Měl bych z hrdel sání odstranit tu horní "kalíškovitou" část?
Z fotek se zdá, že ano.
Přijde mi, že pod kalíšky byl nasunut "základní díl/deska/držák šíťky", na který se upnula síťka.

Předem díky.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Lotus 78 / PKAA / P.Špinler / 1:24

Příspěvekod frydek665 » 02 březen 2012 20:20

Jestli jsi ochotný uvěřit plasťáku od Tamiye, tady je pár fotek:

Obrázek Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti