Lotus 49 / FT / 1:24 / různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 29 září 2009 08:29

Já to tvaroval za studena přes kovovou tyčku průměru asi 2mm.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3163
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 29 září 2009 08:31

Osobně ohýbám folii na prosklení kokpitu k těmto i jiným modelům za studena. Používám k tomu různé pomůcky a udělátka. Jednoduš pomůckou tlakem působím na folii proti měkké části bříška prstu, nebo dlaně a je to tam. Žádné kopyto, žádné teplo.....tvarování podle potřeby a protilehlého dílu.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 485
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 29 září 2009 08:31

peetee píše:Kluci, mám dotaz k Lotusu z r. 1968 - ty folie jste ohýbali za tepla? Na nějakém "kopytu"?


Za sebe mohu říct "ano ohýbal jsem za tepla." Manželka držela fén a pod ním jsem ohýbal folii na silnějším rovném drátu. :-) Nicméně musím podotknout, že na rozdíl od Cashpicka a TEA jsem ještě neměl k dispozici prosklení laserem vyřezané a musel jsem použít folii, které se používají v copycentrech. Při porovnání obou materiálů ten můj vychází silnější a houževnatější.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 485
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 29 září 2009 08:37

Jinak, Honzo, ten Tvůj lotus vypadá skvěle!!!!!!!!!
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3163
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 29 září 2009 08:42

Víťo, ta folie na prosklení kokpitu není vyřezaná laserem, ale na klasickém řezacím plotru.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 485
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 29 září 2009 13:20

Omlouvám se, trapně jsem se zmýlil. Vím že je to nějak řezané a nepřemýšlel jsem jakým zařízením :oops: Nicméně technologie vyřezání nijak neovlivňuje vlastnosti folie a tudíž se ani nemění nic z toho co jsem výše napsal ;-)
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

peetee

Příspěvekod peetee » 29 září 2009 14:10

Díky všem za cenné rady :D

peetee

Příspěvekod peetee » 29 září 2009 14:13

Vyzkouším to nanečisto na těch zbytcích po vyloupnutí a pak držte všechny 4 palce :D

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 říjen 2009 10:41

Honza je teď zaneprázdněn, vkládám stav jeho práce.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

yvan

Příspěvekod yvan » 03 říjen 2009 11:01

Nemám slov. Naprostá nádhera, krásně zpracováno. Jedna z nejhezčích verzí. Perfektní práce :idea:

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 03 říjen 2009 12:06

Velmi děkuji za pochvalu a přidávám fotky hotového modelu nafocené na denním světle.
Jen dodávám, že po přilepení křídel se mé obavy potvrdily a každé se mi podařilo utrhnout jednou. V návodu samozřejmě doporučuji přilepit křídla jako jednu z posledních věcí, ale v betatestu se občas něco musí ověřit přednostně :-).

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
markus
Příspěvky: 98
Registrován: 04 prosinec 2008 23:27
Bydliště: Košice

Příspěvekod markus » 03 říjen 2009 12:54

Úžasný model - nádhera, už aby bol v predaji - gratulujem. :D

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1707
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 03 říjen 2009 14:30

Úžasné zpracování úžasné předlohy,také se těším až bude tento kousek v prodeji.Cashpickovi a celému Forum teamu velká gratulace

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 03 říjen 2009 15:51

Paráda, a to do detailu. Jenom jeden detail se mi trošku nezdá. Zadní křídlo má moc velký sklon. Myslím, že kdyby byl takový sklon na reálném voze, tak ty držáčky by při rychlosti 300km/h upadly jak řepa. Jestli ale někdo máte fotografii vyvracející mou domněnku, okamžitě zmlknu

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 03 říjen 2009 16:11

Jedná se o poslední start klasické 49-tky s převodovkou a rozvodovkou ZF.

:arrow: Opravil jsem sbíhavost cedulek se jménem Love zmenšením 4 stupně.
:arrow: Sklon křídel jsem zmenšil jak na předním křídle, tak na křídle zadním přičemž jsem použil stejný sklon.
:arrow: Upravil jsem grafiku na levém boku - vykrojení bílého kroužku čísla.
:arrow: Změnil jsem oranžový podklad reklamy Dunlop na sytě žlutý.

Musím dodat že poslední fotku vygooglil Honza při kontrolní stavbě, do té doby jsme měli tutéž ale v horší kvalitě.

Rozdílu kterého si ještě můžete všimnout je v trubce od chladiče k motoru. Tuto část jsme od počátku trochu zjednodušili kvůli problémům s místem mezi nápravami. Kdo bude chtít, může se pokusit o upgrade a prodloužit potrubí až k přednímu křídlu.

Vkladám fotografie dvou verzí vozů z kterých asi chyba u Michala vznikla. První je zřejmě zkušební s nastavitelným náklonem křídel, druhá je ze závodu bez tlakových lahví a nastavitelného náklonu křídel. Model vychází ze závodní verze.


ObrázekObrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti

cron