Williams FW 11, Nigel Mansel, GP Belgie Spa 1986

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 11 prosinec 2010 20:29

Zatím to vypadá moc pěkně. Hezky jsi zvládnul i lepení bílé části vozu.

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1067
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 11 prosinec 2010 20:35

...jde ti to krásně.
Mám jeden dotaz na autory (asi na Gerryho). Nezdá se mi ta oranžovo-okrová barva vstupů chladičů, fakt to tak bylo? Koukal jsem na netu na fotky a všude "černo"...
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 11 prosinec 2010 20:50

Fakt to tam bylo, je to barva sklolaminátu (?) ze kterého byly vyrobené bočnice. Na fotkách ze závodu jsou vstupy většinou schované ve stínu.
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 11 prosinec 2010 23:39

Práce na krytu motoru.
Zjistil jsem že malinko nesedí soutisk děleného loga Hondy.....na levé straně a posledních písmen D a A na pravé. Není to o moc, takže budem ladit. Pomocné zakrytí spodní části s písmenem B je taky za hlavou užší. Tento díl jsem záměrně "pustil" o pár desetinek níž pod boční díly, aby mi dobře sednula horní žlutá část...jakoby do korýtka.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 11 prosinec 2010 23:49

Mám pocit že na modrých částech krytu motoru chybí vertikálně trochu materiálu na větší bombírování (menší rádius) v příčném řezu (čelní pohled). Tuto část by bylo dobré přepracovat. Stačí trochu a bude tam to co na předloze :wink:
Nebo jde o špatné natvarování Aldou?
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 12 prosinec 2010 21:53

11111 píše:Mám pocit že na modrých částech krytu motoru chybí vertikálně trochu materiálu na větší bombírování (menší rádius) v příčném řezu (čelní pohled). Tuto část by bylo dobré přepracovat. Stačí trochu a bude tam to co na předloze :wink:
Nebo jde o špatné natvarování Aldou?


Nee. Vím co myslíš. Musíme tam kousek hmoty přidat. Na to aby se to zaoblilo. Už to řešíme.

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 12 prosinec 2010 21:55

Okřídleno.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Tomys
Příspěvky: 167
Registrován: 26 červenec 2004 18:47
Bydliště: Praha 4,Braník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomys » 12 prosinec 2010 23:03

moc pěkný
This is Sparta !!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 13 prosinec 2010 09:10

Alda píše:Nee. Vím co myslíš. Musíme tam kousek hmoty přidat. Na to aby se to zaoblilo. Už to řešíme.


Teoreticky by jsi mohl tu modrou část po úpravě vytisknout a na tupo zaoblenou přilepit na model. Měl by jsi jej potom dokonalý :idea:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 13 prosinec 2010 10:10

Kluci, díky za krásný model! Připojil bych pár detailů, které mi úplně nesedí.
:arrow: Mansellova "RED FIVE" by měla být o něco užší
:arrow: u reklamy ICI je použit špatný font
:arrow: dělící oblouk mezi žlutou a modrou mezi ICI a Honda by měl mít jiný tvar
:arrow: modrý pruh s reklamou Denim na předku bočnic přecházel z horní na boční plochu plynule bez toho odskoku (možná jste původně uvažovali o zaoblené hraně bočnic?)
:arrow: boční plát předního křídla by neměl být vpředu do radiusu, ale téměř rovná
:arrow: zadní hrana bočnic při pohledu z boku nemá být svislá ale zalomená
:arrow: dělení karoserie na bočnicích by mělo na pravé straně vozu být pod písmenem "O" v nápisu HONDA. Vy ho máte pod "H"

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Poslední foto je z Japonsa 1987 - to jen pro porovnání toho fontu u ICI

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2428
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 13 prosinec 2010 14:04

Mne sa model tiež veľmi páči, ale osobne mi najviac chýba to zaoblenie bokov krytu motora za pilotom.

Obrázek

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 13 prosinec 2010 15:01

Mne sa model tiež veľmi páči, ale osobne mi najviac chýba to zaoblenie bokov krytu motora za pilotom.


Roberte, myslím že o tomtéž psal o pár příspěvků výše Jarek :wink:

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2428
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 13 prosinec 2010 15:18

Máš pravdu, to som sčasti prehliadol a sčasti neprávne pochopil. Moja chyba.

Uživatelský avatar
Cashpick
Site Admin
Příspěvky: 489
Registrován: 23 září 2003 16:32
Bydliště: Brandýs nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Cashpick » 13 prosinec 2010 15:57

Od Jarka jsem to nepochopil, ale názorná fotka a už vím o co jde :-). Díky!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 13 prosinec 2010 16:00

Omlovám se, budu muset své strojařské vyjadřování krotit. Tomáš je strojař a tak mi rozuměl. :oops:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů