Schumacher strávil ve Ferrari 11 sezon (1996-2006) - tedy minimálně 11 potenciálních typů Ferrari s jeho jménem. Proč by se měl vydávat model 412 T2 ze sezony 1995, ve kterém ujel pár kilometrů při předvánočních testech

Vždyť Alesi a Berger s tímto typem odjeli celý ročník a je zde potenciál několika zajímavých verzí
V GP Belgie Ferrari obsadilo první řadu na startovním roštu v pořadí 1.Berger, 2.Alesi, ale v polovině závodu už stála obě Ferrari v boxech.
V následující GP Itálie se koníkům v kvalifikaci již tolik nedařilo (3.Berger, 5.Alesi), ale už v prvním kole jim patřila 1. a 3. příčka. Bohužel byla vyvěšena červená vlajka a startovalo se podruhé. Tentokrát už to tak slavné nebylo, ale přesto se po chybě Coultharda a vzájemné kolizi Schumachera s Hillem ocitají obě Ferrari ve vedení. Ve 32. kole odstupuje Berger pro závadu zavěšení a pouhých 8 kol před koncem připravuje ložisko zadního kola o vítězství i nešťastného Alesiho.
Koncem sezóny se Alesi blýskl ještě na Nurburgringu pči GP Evropy, kdy ho Schumacher zdolal až 3 kola před cílem poté, co Francouz vedl téměř celý závod.
Typ 412 T2 se v čele závodu objevuje poměrně často (Argentina, San Marino, Monako, Kanada, Belgie, Itálie, Evropa). Zajel 3 nejrychlejší kola, což se nezdá mnoho, ale zajímavější je na jakých okruzích – Imola, Monte Carlo, Monza.
Jelikož Alesi byl můj kůň a tohle Ferrari považuji za jedno z nejkrásnějších, tak si nemyslím, že úvodní fotka bohatého kupce při závodech historických formulí je ideální. Závěrem tedy přikládám pár fotografií a dodávám, že Jean Alesi zvítězil v GP Kanady 1995 v den svých 31. narozenin.
Argentina 1995 - Jean Alesi
San Marino 1995 - Jean Alesi
Monako 1995 - Jean Alesi
Monako 1995 - Jean Alesi
Monako 1995 - Gerhard Berger
Monako 1995 - Gerhard Berger
Kanada 1995 - Jean Alesi
Kanada 1995 - Jean Alesi
Kanada 1995 - Jean Alesi
Kanada 1995 - Jean Alesi
Itálie 1995 - Jean Alesi
Itálie 1995 - Gerhard Berger