Ferrari 412T2 - Jean Alesi - Winner - GP Canada 1995

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Marek » 27 duben 2011 19:25

Viktore, nač ten pesimusmus :wink: Bude líp. Na druhou stranu je pravda, že ti co nejvíc křičí, pak nejsou vidět ani slyšet. Ale to jen okrajem mimo debatu. :arrow:

Ad Marec: ...tak, tak, jak píšete. Zatím to vypadá moc dobře. Výsledek bude určitě stát za to, ať už vyslyšíte prosby či dáte sám na sebe.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 27 duben 2011 21:29

Obrázek

anonym01

Příspěvekod anonym01 » 28 duben 2011 10:51

Když čtu jaké varianty máš v plánu tak zajímavý je pro mě Alesi a Schumacher. Tak jen tak dál a houšť.

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 28 duben 2011 15:16

Schumacher strávil ve Ferrari 11 sezon (1996-2006) - tedy minimálně 11 potenciálních typů Ferrari s jeho jménem. Proč by se měl vydávat model 412 T2 ze sezony 1995, ve kterém ujel pár kilometrů při předvánočních testech :shock: Vždyť Alesi a Berger s tímto typem odjeli celý ročník a je zde potenciál několika zajímavých verzí :!:

V GP Belgie Ferrari obsadilo první řadu na startovním roštu v pořadí 1.Berger, 2.Alesi, ale v polovině závodu už stála obě Ferrari v boxech.

V následující GP Itálie se koníkům v kvalifikaci již tolik nedařilo (3.Berger, 5.Alesi), ale už v prvním kole jim patřila 1. a 3. příčka. Bohužel byla vyvěšena červená vlajka a startovalo se podruhé. Tentokrát už to tak slavné nebylo, ale přesto se po chybě Coultharda a vzájemné kolizi Schumachera s Hillem ocitají obě Ferrari ve vedení. Ve 32. kole odstupuje Berger pro závadu zavěšení a pouhých 8 kol před koncem připravuje ložisko zadního kola o vítězství i nešťastného Alesiho.

Koncem sezóny se Alesi blýskl ještě na Nurburgringu pči GP Evropy, kdy ho Schumacher zdolal až 3 kola před cílem poté, co Francouz vedl téměř celý závod.

Typ 412 T2 se v čele závodu objevuje poměrně často (Argentina, San Marino, Monako, Kanada, Belgie, Itálie, Evropa). Zajel 3 nejrychlejší kola, což se nezdá mnoho, ale zajímavější je na jakých okruzích – Imola, Monte Carlo, Monza.

Jelikož Alesi byl můj kůň a tohle Ferrari považuji za jedno z nejkrásnějších, tak si nemyslím, že úvodní fotka bohatého kupce při závodech historických formulí je ideální. Závěrem tedy přikládám pár fotografií a dodávám, že Jean Alesi zvítězil v GP Kanady 1995 v den svých 31. narozenin.

Obrázek
Argentina 1995 - Jean Alesi

Obrázek
San Marino 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Monako 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Monako 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Monako 1995 - Gerhard Berger

Obrázek
Monako 1995 - Gerhard Berger

Obrázek
Kanada 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Kanada 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Kanada 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Kanada 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Itálie 1995 - Jean Alesi

Obrázek
Itálie 1995 - Gerhard Berger

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 28 duben 2011 16:11

Vyborny prispevok. Nebudem polemizovat o tom, ktora fotka je idealna, takuto debatu povazujem za zbytocnu. Na predstavenie auta to bohate staci, ostatni tu nedavaju fotky vobec. To auto bolo nielen pekne ale aj vyborne. Ked Schumacher podpisoval zmluvu, nemusel byt vobec nestastny, auto bolo casto vpredu a mohlo par krat vyhrat to je pravda. Ohladom verzii. Ja osobne ich mam v plane viac, ale neznamena to, ze k nim dojde. Urcite dam prednost Renaultu RE60, takisto v jednej verzii.
M.

silk
Příspěvky: 153
Registrován: 01 září 2010 13:44

Příspěvekod silk » 28 duben 2011 20:02

Ať vyjde, co vyjde, určitě koupím. Jenže pokud není jistota Schumiho vozu, který by měl být až jako poslední, poradí mi někdo jestli to mám risknout a čekat, jestli vyjde (a v případě, že nevyjde, tak nemít nic) a nebo si koupit verzi Alesi, ale jen pro jistotu, kdyby náhodou Schumacher nevyšel (a když vyjde, tak mít zase dvě stejná auta, což taky nechci, a pak bych už Schumachera rozmýšlel). Proto jsem se tu původně zeptal. Prostě info předem, nic víc. A zájem u mě určitě neupadne :wink:
Naposledy upravil(a) silk dne 28 duben 2011 22:04, celkem upraveno 1 x.

anonym01

Příspěvekod anonym01 » 28 duben 2011 21:35

Ideální by bylo všechny verze naráz a každý ať si vybere

silk
Příspěvky: 153
Registrován: 01 září 2010 13:44

Příspěvekod silk » 28 duben 2011 22:03

Ba ne, to by se prodražilo a to by nás tu ukamenovali. Já raději vsadím na jistotu prvního vydání a dobrovolně-nedobrovolně odstupuji od verze Schumacher. Není to zcela jistá věc a mohl bych přijít zkrátka, pokud by se tato verze nevydala. Tak asi tak, jinak je to pěkný auto, souhlasím s Tomášem, tvarově jednoduché a přece má něco do sebe. Přeju úspěšnou stavbu 8)

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 28 duben 2011 22:19

Obrázek
To Silk. Ja to vydavat nebudem a do toho co sa vyda a kolko hovori vydavatel. Ak bude Alesi/Canada hotovy, teoreticky chyba velmi malo na to aby vznikla dalsia verzia. Lenze to je len teoria. Este raz k prispevku Tomasa Vyslouzila - je fajn ze si to takto rozbalil a takato diskusia o danom type auta je na prospech veci, velmi vela ludi sa dozvie kopec noveho.
M.

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 28 duben 2011 23:53

Je to moc hezký Ferda. Jsem zvědav, jak bude vypadat celý. Držím palce...

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 08 květen 2011 21:56

Obrázek

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 09 květen 2011 22:12

Jednoduche zadne kridlo a suche nahodenie bocnic s nim na kostru. Kolesa su z Jordana, vo finale budu originalne samozrejme.

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 10 květen 2011 12:51

Jen tak dál, už si na něj brousím nůžky :wink:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

marec
Příspěvky: 2403
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Příspěvekod marec » 18 květen 2011 16:16

Obrázek

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1063
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 19 květen 2011 22:07

...nestavíš to náhodou znova? Oproti první fotce mi to přijde jiné/předělané.
Vypadá to na parádní model, držim palce k dotažení do finále :!:
Modely z devadesátých let se nám začínaji poslední dobou docela množit, jen tak dál.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů