Příspěvekod 11111 » 22 únor 2008 22:01
On snad jezdil ve všech barvách, znám i verze bílé, červené, již zmíněné modré aj. Jenže ne na všechny je dostatečná dokumentace. U verzí "B" a "C" je jiná převodovka, jinak řešný chladíč a výstupy z něj. Spojlery na všechny možné způsoby, aerodynamické kryty motorů... Určitě všechny varianty nebudou... Budeme pečlivě vybírat z těch zajímavých a zárověň dobře fotograficky dokumentovaných.
L49 je určitě zajímavý vůz, počítám že vám ale u tohoto vozu vyrazí dech hlavně motor. Sám se na výsledek v 3D těším. Zatím jen odhadem počítejte na samotném motoru více než tří násobný počet dílů než u doposavaď vydaných modelů s motorem Ford DFV. Je zpracován dokoce přesněji než u modelu Tamiye 1/12. Samozdřejmě že polovina dílů motoru bude alternativní a nepovinná bez následné návaznosti dalších dílů.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969