TYRRELL 023 MIKA SALO 1995 , GP TEAM

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 červen 2010 09:42

Nebyla ta opěrka hlavy modrá?

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 02 červen 2010 10:29

Je to taky možné... na fotografiích je jak černá, tak i modrá, bohužel je problém v datování fotek ... výrazně modrá je na modelech a dochovaných autech, která ale bohužel nemají autentický vzhled...takže zatím nevím na stopro...pokud se ale najde fotka téhle verze z konce sezony (kresba mobilu na pontonech, reklama Korean Air), kde to bude bez debat, rád přebarvím.

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 02 červen 2010 10:37

Kluci, alespoň podle fotek tohoto beta testu mám dojem, že špička v místě, kde se napojuje přední křídlo, je příliš široká. Stačí si na fotografii, kterou jsem umístil výše změřit šířku křídla a šířku nosu (na zadní hraně př. křídla) a vychází mi cca 7 až 8 násobek, což u vašeho modelu zdá se není.

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 13:28

špička

Příspěvekod Pavel » 02 červen 2010 12:05

to : Tomáš Vysloužil
schválně jsem změřil špičku v místě kde je začátek křídla, je 4mm, křídlo dále do strany je 28 mm.... jestli teda budeš spokojen.... neboj, tyhle fotky z boku hodně zkreslujou, jak na ně koukám.....:D Pavel

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 02 červen 2010 12:41

OK - psal jsem, ze to tak vypada podle fotek - nekdy hodne zkresluji :wink: Ale píšeš, že jsi to měřil na začátku křídla. Zkus to ještě přeměřit na přední hraně druhého dílu (bílého) křídla. Tam by měl být poměr cca 1:8
Naposledy upravil(a) Tomas Vyslouzil dne 02 červen 2010 12:48, celkem upraveno 1 x.

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 02 červen 2010 12:47

Sorry, že ještě otravuji, ale když jsem před tím mluvil o poměru 1:7, tak jsem měl namysli šířku celého křídla, ne jen jeho poloviny :!:

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 02 červen 2010 12:57


Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 02 červen 2010 13:54

K barvě opěrky snad jen tohle
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 02 červen 2010 14:13

Jsme u toho. Ta fotografie na flickr.com je pěkná, ale bohužel je to jen mistrná ukázka fotomontáže - je to model :-)
A ty další dvě je bohužel jiné verze, ale krásný příklad toho, že se ta opěrka měnila.
Je ale fakt, že se začínám také přiklánět k té modré ....

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 13:28

Příspěvekod Pavel » 02 červen 2010 14:15

JJ, díky Tome, tyhle fotky zrovna mám... jenže tohle je vlastně pres verze, která pokud se nemýlím, tak odjela tak 2-3 první závody.....opěrka a začátek komínu se změnil.... viz fotka od frýdka...i když jsem tu fotku studoval, přijde mi to pořád jako model....dobře upravený dioráma...nebo se pletu ?? Nevím...I tak moc díky...Pavel.... a koukám, Gerry mě předběhl.... :D

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 červen 2010 14:23

Když porovnávám tyto fotky, Tomáš má asi pravdu s tou přídí kluci. Ona i grafika potom Jardovi nevyšla optimálně - viz Agip a st. č. 4 v kroužku. I když Agip by mohl být větší, stejně to nevyjde.
A měl bych ještě jeden postřeh, vstupní otvory k chladičům by měly být výrazněji obdelníkového tvaru. Pomohlo by jejich zůžení v horizontální rovině.

Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Pavel
Příspěvky: 166
Registrován: 09 srpen 2008 13:28

Příspěvekod Pavel » 02 červen 2010 15:30

Tomas Vyslouzil píše:OK - psal jsem, ze to tak vypada podle fotek - nekdy hodne zkresluji :wink: Ale píšeš, že jsi to měřil na začátku křídla. Zkus to ještě přeměřit na přední hraně druhého dílu (bílého) křídla. Tam by měl být poměr cca 1:8


Takže Tome, nedalo mi to a měřil jsem.....tudíž deska předního křídla je 58,3 mm a vtěch místech, kde jsi chtěl měřit mám 7 mm , a vím čím to je, ona ta modrá je na čumáku více vykrojená, to to dělá, dík za připomínky, opravíme..... Pavel

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 03 červen 2010 21:04

Stavba pokračuje zadním křídlem a předním zavěšením kol.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Alda » 03 červen 2010 21:09

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 03 červen 2010 21:26

Ještě bych si dovolil malou připomínku. Startovní číslo, nápisy CLUB ANGLE a KOREAN AIR na bočnicích a YAMAHA na krytu motoru jsem našel na všech fotkách černé, narozdíl od modrých na modelu. A ten široký spodnní černý lem bočnice je zřejmě jen kvůli té výše diskutované úpravě bočnice, nebo ne?


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron