Lotus 49 / FT / 1:24 / různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
markus
Příspěvky: 98
Registrován: 04 prosinec 2008 23:27
Bydliště: Košice

Příspěvekod markus » 23 leden 2009 15:47

Je to super nápad, odpadne mi starosť zháňať tú správnu fóliu a už ju mám aj presne pripravenú na vyrezanie. Ešte raz chválim super nápad.

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Gerry » 23 leden 2009 16:05

Perfektní nápad!

fk
Příspěvky: 5
Registrován: 23 únor 2005 18:39
Bydliště: Brno

Lotus 49

Příspěvekod fk » 23 leden 2009 17:04

Jsem taky pro, je to dost dobrá novinka.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 23 leden 2009 18:11

A jednotlivé diely vystrihovačky vypaľovať nebudete? :wink:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Novis
Příspěvky: 1063
Registrován: 10 leden 2007 19:10
Bydliště: Chlum (Křemže)

Příspěvekod Novis » 23 leden 2009 18:30

Jsem pro.
Galerie

Na stole:
F2003 GA, F2004, 95T, MP4/7A, MP4/8
Lakovna / dodělávky:
Tyrr 006, 018, 97T, 126CK, F2000, FW11B, FW08C, MP4/4
Pod stolem (u ledu):
FW07, FW11, Tyrr 023

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 leden 2009 19:02

Jsem rád za kladné odpovědi, plánujeme přibalení jednoho štítu ke každé vystřihovánce. Cena zůstane stejná, bude to dárek naším příznivcům :idea:
Štít je vyřezaný, bude jej stačit jen vyloupnout, skalpel nebudete potřebovat :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 256
Registrován: 25 září 2003 15:47
Bydliště: Brno

Příspěvekod Lukáš » 23 leden 2009 22:44

Skla ještě jo, ale pak už prosím dost. Pak už by se snad vypalovalo všechno (viz hepyno).

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 leden 2009 12:48

Upřesním, řezané skla do fólie budou jen jako možnost upgrade modelu, na vystřihovánce bude stále papírová verze skel.
Lukáši a Hepyno. Vyřezávat jednotlivé díly opravdu nebudeme. :D Seřídit tisk a řezání bych si opravdu netroufl a nevím ani zda je to možné. Další možnost, jak zjednodušit či odstranit zbytečnou časově náročnou práci, jako shánění barevných fólií, mne nenapadá. Barevných fólíí jsem musel objednat a koupit celý balík, to znamená 100ks.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 11:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ďourek » 26 leden 2009 14:12

11111 píše:Barevných fólíí jsem musel objednat a koupit celý balík, to znamená 100ks.


Takže se vlastně potřebuješ jenom zbavit přebytečného materiálu... :lol:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 leden 2009 19:54

To Ďourek: Neboj, to půjde rychle :D Na jednu je technicky možné dostat jen 8ks, jinak to ploter zničí :? Problém byl v tom že je v krámu běžně nevedou :evil:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 485
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 26 leden 2009 20:39

Drobný pokrok ve stavbě, rozpracované přední nápravy:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) novakv dne 01 leden 2010 18:13, celkem upraveno 1 x.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 485
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 27 leden 2009 12:55

Poprvé na vlastních kolečkách

Obrázek
Naposledy upravil(a) novakv dne 01 leden 2010 18:13, celkem upraveno 1 x.
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Šuri

Příspěvekod Šuri » 28 leden 2009 18:45

Vypadá to skvěle.
Ale jenom ať si trochu rypnu, tak ta britská vlajka je trochu disproporční, bílé čáry by měly být tlustší a trochu jinak posunuté, ale pravda, že fotky originálu jsem nezkoumal, může to být tiskem... tak se můžu mýlit...

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_ ... ingdom.svg

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 leden 2009 18:53

Je pravda že tiskána kterou používám na kontrolní stavby neumí vlasový obrys tisknout propočně stejně jako tiskárna kterou používá PKAA, tam by mělo být vše OK. Přesto že používám sílu čáry dle změny velikosti objektu, dochází ke zkreslení. V každém případě děkuji za upozornění, provedu kontrolu a příště se pokusím vyvarovat chybě pokud ji tam mám.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 28 leden 2009 19:50

Tak bohužel je vlajka mnou překreslená z Lotusu 49B z Doningtonu disproporční tím, že šikmá modrá není exentricky umístěná v bílém poli. Jenže stejně disproporční je vlajka na všech veteránech které jsem shlédl i na internetu. Fotka ze Španělska není natolik kvalitní aby odhalila proporce vlajky a tak jsem se prozatím rozhodl držet předlohy z vozu z muzea. Pravděpodobně sami britové neznají proporce vlastní vlajky :)
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti