Stránka 1 z 4
March 761-4/GP French ´76/Honza Polák/1:24
Napsal: 19 leden 2010 20:43
od Ali
Do rukou se mi dostala beta stavba Honzy Poláka.
Jedná se o další barevnou mutaci vozu March 761. Konkrétně March 761/4 Velká cena Francie ročník 1976 pilotovaný Arturo Merzariem. V tomto závodě vůz dokončil na 9.místě,startoval však až ze 20pozice.
Zatím jen malá ochutnávka v podobě nic neříkajících koleček

Napsal: 20 leden 2010 09:32
od Honza
Jedná se o tento vůz

Napsal: 20 leden 2010 10:23
od kvr
Mno, další 761 už si asi nechám ujít
Lehce OT: Honzo, u většiny Tvých Marchů bojuju s tím, co jsi nedávno zmiňoval v jiném tématu - příliš výrazné černé hrany (ať už kontury nebo jen ohyb), které musím komplikovaně seškrabávat. Naopak se mi docela líbil Life, který neměl hrany kreslené téměř vůbec. Jaký je budoucí trend - hrany ala March, ala Life nebo něco mezitím?
Napsal: 20 leden 2010 10:52
od Honza
No nevím kde je problém, ale dělám to stejně jako ostatní .... už asi 3 roky, tzn obrysová čára je tloušťkou - vlasový obrys.
Když je někde problém s bílou, tak se čáry dělají třeba 20% černá.
Jinak jsem to zkoušel bez obrysů třeba u jedné verze Coloni, ale bylo to dost naprd, takže se to nakonec udělalo klasicky.
Napsal: 20 leden 2010 16:18
od miroslav vejmelka
Asi vám to přijde divné,ale černé hrany stříhám pryč,už to tak dělám spoustu let a vyhovuje mi to.To je jen vlásek,to model nezmenší.Bílá se retušovat nedá,vše je o proti papíru žluté.Zkusil jsem už téměř vše.
Napsal: 20 leden 2010 18:01
od Ali
Napsal: 20 leden 2010 18:08
od Honza
Akorát když pojedeš podle návodu, tak zjistíš že by v předku měl být díl 2 podlepený, teď jak tam máš 9 a 10, tak už se ti to bude blbě přimačkávat.
.... ta ohybová čára u záslepek tam nebude, původně to mělo přijít celé odstřihnout, ale zůstane přesah.
Napsal: 20 leden 2010 18:11
od Ali
Sice jedu podle návodu, ale na výztuhu jsem jaksi pozapomněl

Myslím že to nebude takový problém to tam nějak plácnout...
Máš pravdu, bez té čáry to bude ok.
Napsal: 20 leden 2010 18:17
od Honza
Hlavně ta plocha musí být rovná, aby na to sednula dobře výztuha 34. Jo tu výztuhu by bylo možná lepší rozstřihnout na dva díly a pak slepit, než ohnout, je to dost špičatý.
.... doufám že sem můžu psát postřehy k modelu???? ať to tu trochu ožije

Napsal: 20 leden 2010 18:34
od frydek665
Fotku z Francie jsem nenašel, ale na fotkách z jiných VC byl nápis OVORO jiným písmem. Bylo toto písmo jenom ve Francii?
Napsal: 20 leden 2010 18:40
od hepyno
Honzo len píš, mňa zaujímajú

Napsal: 20 leden 2010 18:51
od Novis
...já se snad toho Beta oranžovýho kousku, se kterým jezdil Brambilla, nedočkám

Napsal: 20 leden 2010 19:27
od Honza
to frydek665:
Taky jsem na to koukal, ale vypadá to že to bylo jen ve Francii.
Dokonce i ten nápis na zadním křídle je jiným fontem než standart.
To Novis:
..... možná že i dočkáš

Napsal: 21 leden 2010 06:51
od 11111
Přijde mi že reklama OVORO a láhev v horní části na sebe nenavazují jak by měly. Částečně je to způsobeno v originále neexistující bílou plochou mezi lahví a nápisem, možná trochu i pootočením láhve či širší lahví... V každém případě by měla levá část láhve navazovat na písmeno "V". I barevnost mi přijde u originálu žlutá - sytější, oranžová - méně sytá... ale to může být dáno fotoaparáty.
Napsal: 21 leden 2010 09:02
od Honza
No koukám na to, ono je to všechno taky daný dispozicí vystřihovánky a fontem nápisu OVORO, když tu flašku šoupnu doleva, bude to sedět na R i V, ale bude to zasahovat už do krytu kokpitu..... zkusím si s tím ještě trochu pohrát.