Ali, struny som natáčal na závit skrutky do dreva pomerne veľkou silou a ešte som ich trochu stlačil.
Spojil som zadnú nápravu s motorom a mohol som tak nahodiť chladič, ktorý je na rozdiel od predchádzajúcich verzií širší a umiestnený priamo nad zadným hasiacim prístrojom.
Dnes sa mi podarilo spojiť motor s trupom Matry.
Pri nasadených kolesách som to aj lepšie dostal do roviny.
Ďalej ma čakajú trubky chladenia, zopár drobností a hlavne zadné krídlo.
Večer keď pozerala naša 5-ročná dcéra na foto Matry na monitore a na model hneď skonštatovala že tam chýba biela hadička ktorá je v zadnej nádobke - no nič musel som ju tam dať...
Po dlhej a náročnej ceste je Matra konečne v cieli a môžem povedať HOTOVO!
Zadné krídlo ju celkom pekne zmenilo alebo som si už zvykol na ňu bez krídla.
Stavba bola bezproblémová, model však obsahuje možstvo drobných a detailných dielov ktoré vyžadujú pozornosť.
Ďakujem, Ali tiež sa mi páčia tieto "hornoplošníky" aj to ako v tej dobe zápasili s prítlakom ale na čo dávali tie zadné krídla tak strašne vysoko to neviem...