Stránka 1 z 4
Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 05 březen 2014 22:09
od René
Prajem pekný deň.
Predstavujem Vám pripravovaný model
Ferrari F2004 s ktorého stavbou začínam.
Auto je to naozaj triumfálne, práve v Maďarsku už s ním získalo Ferrari pohár konštruktérov.
V ďalšom závode v Belgicku na ňom Michael Schumacher získal 7. titul majstra sveta.

Autorom modelu je Robert Blaschke, vystrihovánka má rozsah 2,5 strany A4.
Súčasťou sú pálené rebrá, bočnice kolies a dezény.
Vystrihovánka umožňuje postaviť vozidlo Michaela Schumachera alebo Rubensa Barrichella.

Náhľad vystrihovánky

Stavbu som začal zlepením trupu.
Potešilo ma ako sú vymyslené zaoblenia okolo kokpitu - lepia sa veľmi dobre.
Pokračovať budem prácami v kokpite.


Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 07 březen 2014 13:12
od Schumi0003
No kluci držím vám palce, jeden z mích oblíbených vozů.
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 08 březen 2014 18:31
od milan paulus
Paráda. Tahle stavba mě osobně enormě zajímá!!!
Milan
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 09 březen 2014 14:49
od René
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 10 březen 2014 15:05
od 11111
Zaujalo mě, že jsou na volantu vidět miniaturní popisky a grafika

Pokračuješ skvěle René

Chybějící opravím na základě připómínek..
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 11 březen 2014 23:26
od René
Ďakujem, grafika a tlač je detailná...že je na volante zobrazený Hungaroring som zistil až z fotiek...
Dnes som pokračoval zadným dielom so svetlom a hlavne dolepením nosu jeho spodným dielom.
Trochu som sa obával geometrie nosu pri lepení tohto spodného dielu ale nebolo treba - sadol tam ako....no veď viete.
Na spodok trupu som ešte prilepil rebro a pustím sa do podlahy s difúzorom.


Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 13 březen 2014 21:38
od Paja112
Vypadá to velice pěkně, už se těším až bude vydaný

Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 14 březen 2014 20:18
od Schumi0003
Tady se někdo zbláznil, a možná vím kdo.
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 16 březen 2014 12:20
od René
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 16 březen 2014 13:30
od Robert Blaschke
Zatiaľ to vyzerá, že je to "brnkačka".
Jakub - ktože sa to zbláznil?

Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 16 březen 2014 15:24
od Schumi0003
Robert Blaschke: zbláznil jsi se ty, ale v dobrém slova smyslu, když jsem koukal na ten volat, tak bych potřeboval psychyatra.. Jen tak dál...
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 16 březen 2014 21:37
od Robert Blaschke
Díky

Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 23 březen 2014 20:52
od René
No Robert...brnakčka...čo ja viem, po dobrom vytvarovaní áno - vždy obdivujem ako to pekne sedí.
Pustil som sa do tej ťažšej fázy a to do bočníc, teda zatiaľ iba tej pravej. Veľmi pomôže konštrukcia z rebier aj pre kontrolu tvarovania.
Ja som si bočnicu podlepil tenkým papierom (papier z platobného príkazu), obával som sa "presvitania" rebier.


Zatiaľ iba skusmo priložené k trupu.

Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 24 březen 2014 10:24
od 11111
Ahoj René,
vedeš si skvěle a podlepení určitě pomůže na žebrech, ale rozešklebil se ti spoj u nápisu vodafone. Jelikož jsi spodní část lepil k horní po kratší dráze dané nárustem podlepení (ekvidistantou cca0,1mm) došlo rovněž k postupnému nárustu posunu spodní části písmen. Možná by bylo dobré tuto část nepodlepovat, nebo hrany zkosit pilníčkem na 45 stupňů. Vyzkoušej to prosím na druhé bočnici.
Re: Ferrari F2004/Hungarian GP 2004/FT/R. Blaschke/1:24
Napsal: 24 březen 2014 11:02
od René
Jarku je to tak, s týmto som nepočítal, navyše spoj som lepil málo vytvarovaný a po zlepení a následnom tvarovaní sa to ešte viac otvorilo. Navyše vznikne aj odskok tejto časti po prilepení k trupu. Takže túto časť jednoznačne nepodlepovať, tak budem aj postupovať pri ľavej strane.