Lotus 49 GP Dutch ´67/FT/1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 02 říjen 2009 07:13

Díky za slova chvály,moc potěší.
To frydek665-nevím jestli tato verze L49 byla dodáváná s vyřezaným štítem,každopádně já měl verzi bez něj.Štít jsem si vyrobil ze žluté obálky na dokumenty. Na fotce to vypadá o něco více mléčně než v reálu.Každopádně větší problém jsem měl s tvarováním.Folie je dosti měkká a stále má tendenci vracet se do původního tvaru.Během celé stavby jsem ji měl sepnutou tak aby držela tvar,tak uvidíme zda se bude stále odlepovat.Zkoušel jsem ji přilepit vteřinovým lepidlem ale krom naleptání tisku jsem ničeho nedocílil,proto jsem ji tam přilípnul oboustrannou páskou.
To Tomáš B.-Tobě nic neuteče :lol: Žebro nejvíce "prosvítá" v boční linii vozu(viz první foto a poslední foto-tam je to asi nejvíce patrné),naštěstí tato zelená dokáže nějaké ty chybky ukrýt.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 02 říjen 2009 10:24

Ahoj kluci, model je nádherný, snad se mi také povede :D
Aleši, určitě s tebou počítám pro kontrolní stavbu některé z verzí L49B, L49C :idea:
Fólie k tomuto modelu nebyla dodávaná, nápad dodávat fólie a jakým způsobem je řezat dozrál až před vydáním verze Spain 1968. Od této verze se dodávání skla stalo standardem u modelů FT, zatím jen L49, a bude dodána i u Matry MS80.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Zdeněk Krčmář
Příspěvky: 138
Registrován: 14 březen 2007 23:18
Bydliště: Šakvice, jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk Krčmář » 04 říjen 2009 20:04

Móóóc pěkné a podařené... J8 mám zatím hotov ken kokpit a kolečka, ale nemám je rozhodně tak pěkné jako to máš Ty... :!: 8)

Měl bych ještě otzečku, kde se Ti podařilo prosím sehnat ty průhledné káblíky na motoru, jsou opravdu suprové... :idea:
Moje galerie
Rozestavěno: Lotus 49B MKII, Nurburgring 1968 /Forum Team / 1:24

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 05 říjen 2009 06:54

Zdeněk Krčmář píše:Měl bych ještě otzečku, kde se Ti podařilo prosím sehnat ty průhledné káblíky na motoru, jsou opravdu suprové... :idea:

Oboje káblíky jsou udělány z rybářských vlasců.
Kabely od rozvaděče jsou z černého aranžérského vlasce o průměru 0,3mm.(No ta černá barva je sice trochu relativní,spíše bych řekl hodně tmavá zelená,ale jen při sledování z bezprostřední vzdálenosti)
Palivové hadičky jsou z průsvitného vlasce 0,25mm.
Koupil jsem to v ryb.potřebách za cca 40kč kus,Černého je 100m a bílého 175m.Takže zásoba na celý život :lol:
Oproti drátkům co jsem použil dříve,odpadá složité tvarování.
Ještě mám žlutý, ale ten se bude hodit až ke stavbě Brabhamu BT26.

Uživatelský avatar
Zdeněk Krčmář
Příspěvky: 138
Registrován: 14 březen 2007 23:18
Bydliště: Šakvice, jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk Krčmář » 05 říjen 2009 22:03

Super, díky moc za radu, určitě se mi bude hodit... 8)
Moje galerie
Rozestavěno: Lotus 49B MKII, Nurburgring 1968 /Forum Team / 1:24


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů