Tak už jen v podstatě poskládat ty části dohromady. Tedy až na vlepování zpevňujících čtvrtek, které nechávám na poslední chvíli kvůli schnutí ve finálním stavu...
Do čumáku jsem vlepil připravené čtvrtky, a až poté přilepil podlahu. Čtvrtky nebyly vespod přilepené, takže se tam mohly chlopně podlahy vsunout:
Závěsy jsou připravené, takže zpátky k motoru. Zde jsem si práci zjednodušil a místo poloos jsem prostrčil jednu osu skrz. Bylo nutné posunout střed na převodovce o milimetr výš, ale toho si stěží někdo všimne

Za druhé jsou zde netypicky přilepené náboje, ale o tom víc u předních závěsů:
Přední část je připravena na nalepení motoru, i s dírou pro špejli, která drží zadní část pohromadě:
Kryt motoru a chladičů bude opět podlepen čtvrtkou:
A ještě přední závěsy. V nábojích jsou z boku vyříznuty díry a závěsy jsou lepeny dovnitř, podobně jako je tomu na straně vozu. Tento trik jsem původně začal používat u modelů Rada Radevicze, kde mají některé náboje opravdu "na šťopkách", což hrozí zbytečnými opravami. Původní místa k nalepení přijdou samozřejmě zabarvit:
A je téměř hotovo, drobné retušování, anténky. A pneumatiky, které přebarvím krátce před lakováním:
Model dobře zpracovaný, jen mi trochu nesedl čumák, jednotlivé díly horní části byly delší než měly, takže jsem musel při lepení odřezávat, což nedopadlo úplně podle představ. Odhad cca 24 hodin, takže ideální model do vánoční soutěže
