Tak jsem se po pár dnech přemyšlení a pokusu a omylů dostal k tíženému výsledku. S natočením kol se natočí i volant

Řešení je zatím v plenkách a není dostatečně pevné, nebo jak to napsat, aby se dalo otáčet volantem a kola se natočila. Asi by se kola natočila, ale ne do úplného rejdu. Proto je šetrnější otáčet koly a sledovat jak se natočí volant. Jak říkám, je to taková první vlaštovka. Zatím jsem ještě nezaregistroval, že by se o to někdo pokusil u papírových F1. A pokud ano tak mi to uteklo. Možná to konstruktéry nakopne a zkusí něco vymyslet. Něco co bude fungovat lépe

Třebas je to hloupost, ale mě to bavilo. Proč nepostoupit zase o trošku dál v konstrukci papírových modelů...
A tady foto. Prostoru na práci moc nebylo

Špendlík jsem nahradil párátkem, vyztužil zadní stěnu kokpitu. Na dno vnitřku jsem vlepil karton pro pevnější usazení hlavní osy. Na tyč řízení jsem upevnil další párátko pro přenos pohybu doprava a doleva.

Potom přišel na řadu ozubený převod. Finální ze všech konstrukčních řešení nad kterými jsem přemýšlel

Ale pořád si myslím, že mě časem napadne další možná řešení.


Nakonec vše pohromadě

A takhle mi to dopadlo...



Až budu příště něco takového znovu zkoušet, věřím, že mne napadne nějaké lepší řešení. Problém je v umístění řídící tyče před osou zatáčení kol a umístění osy volantu v horní části. Pokud by byla řídící tyč za osou zatáčení, bylo by řešení mnohem jednodušší. Snad mi někdo rozumí...
Budu se těšit zase příště.