
Ramena zadní nápravy jsem podlepil hlasovacím lístkem. Brzdové kotouče pro jejich zvýraznění tloušťku čtvrtkou. Pro dodržení geometrie rozvodovky a zadní nápravy jsem si při jejich slepení pomohl protažením osy. Na rozvodovku nalepena převodovka. Na náboje a zadní stranu rozvodovky nalepena stabilizační tyč nápravy. Rozvodovka přilepena k motoru a následně osazeny k motoru a do výřezu na rozvodovce horní ramena nápravy. Mezi dolní a horní ramena nápravy osazeny tlumiče s pružinami. Na dolní ramena nápravy jsem přilepil výfuky. Do prořezu na horní ploše převodovky vlepen držák s chladiči. Vytvarované výfukové svody (parohy) a nalepeny do výfuku a prořezů v bloku motoru. Na tento celek osazena kola a vše připraveno k přilepení na zadní část trupu modelu.









Osazená kola na trupu i motorové části mi posloužila k dodržení geometrie modelu a dosednutí všech kol na podložku. Ještě než mi lepidlo ve spoji mezi motorem a trupem zatuhlo, bylo možno s motorovou částí zlehka hýbat a tak tu geometrii doladit. Při pohledu na model zezadu je zde ještě vidět dvě místa pro přilepení vzpěr uchycení nápravy k trupu. Ty jsou už přilepené, jen jsem foťák ze stativu již sundaný.



No a k dokončení modelu již schází dodělat zadní křídlo, zpětná zrcátka a komín sání vzduchu k motoru. Zde vystřihovánka nabízí dvě varianty komínu - z velké ceny Německa, nebo z velké ceny Francie. Ještě mám nějaký čas na rozhodnutí....asi si slepím obě varianty a podle toho jak budou na modely vypadat, se rozhodnu, který nalepím napevno.