Stránka 1 z 2
Brabham BT26 Mexican GP 1968 / PKAA, Forum Team / 1:24
Napsal: 19 leden 2010 11:39
od pepinel
A hojte formulkáři .-)
Pouštím se do stavby tohoto doutníčku -
Brabham BT26 Mexican GP 1968 - tréninková verze.
Vůz by měl vypadat jako na prvním obrázku, jen místo čísla pět tam bude trojka.-) lépe vyhovující obrázek jsem nenašel.
Rád bych Vás tímto poprosil o obrázky tohoto vozu i o detaily vozů různých verzí co by se tady uplatnily. Momentálně toužím po fotkách disků kol a motoru Repco... našel jsem jen detaily motoru Ford, co se do vozů montoval o rok později, jestli se nepletu .-) a hezký detail kokpitu vozu.
Klidně můj mail, viz níže, nebo i sem.... děkuji .-)
A ještě jedna fotečka ze započetí stavby, jde to zatím moc pomalu ale jde to

Re: Brabham BT26 Mexican GP 1968 / PKAA, Forum Team / 1:24
Napsal: 19 leden 2010 14:09
od 11111
Ahoj,
omlouvám se velice, ale detailní fotky motoru Repco Type 860 V8 jsme nikdy neobjevili. Našli jsme jen pár detailních fotek z předcházejícího typu a technickou dokumentaci k typu 860. Motor vznikl úpravou předcházejícího typu z dvouventilového na čtyřventilový, byl zvýšen výkon ale snížena spolehlivost.
Dnes při surfování jsem narazil na tuto stránku
http://www.summit.net.au/~simmsy/Brabham%20BT26.html
Napsal: 19 leden 2010 15:07
od pepinel
Ahoj, omluva není určitě na místě. O to více stoupá můj už tak velký obdiv při konstrukci Vašich modelů

včetně snahy o co nejvěrnější zpracovaní..... s těmi podklady je to fakt na štíru...
To nejlepší jsem zatím našel tady:
http://silverstone.fortunecity.com/cosw ... t19-1.htm#
U toho motoru mi jde hlavně o barevné schéma použitých materiálů, chtěl bych ho zkusit přebarvit.... a možná přidat sem tam nějaký ten káblík
Jarku dík....
Napsal: 19 leden 2010 15:15
od 11111
Ano, z RB740 z roku 1967 jsme vycházeli a přidali jsme víceventilovou techniku. Další podklady už jsme čerpali pouze z dobových fotek kde byl motor ve voze. Pokud se sejdeme v Brně, můžu ti na USB flash pár fotek předat.
Je pravda že sehnat podklady a prohlédnout si je trvá déle než samotná konstrukce a kreslení. Přesto si mnohé věci musíme technicky odvodit což bývá další zdlouhavá vnitrotýmová diskuze a posouvání se k realitě. Určitě ale nejsme dokonalí
Nemáš za co děkovat, díky že jsi si vybral náš model.
Napsal: 19 leden 2010 16:38
od Ďourek
Pro mě byl tenhle model mimo mé možnosti - tak držím palce...

Napsal: 19 leden 2010 17:55
od Tomáš B.
Já stavěl tu závodní verzi, tak budu držet palce, ať se ti to povede co nejlépe. Fotky jsem také hledal, ale skoro marně. Pokud bys byl Jakru ochotný, tak bych si kvůli stavbě dalších modelů (nejen BT) taky nějaké fotky rád překopíroval. Předem díky.
Napsal: 24 leden 2010 16:18
od pepinel
Konečně si koupím USB flash-ku

fotek není nikdy dost.... a jak píše Tomáš, sejdou se při stavbě i dalších modelů.
Dnes jsem chtěl mít nachystané alespoň přední vnitřky disků ale už u toho šilhám

Trošku jsem si zjednodušil řezání na úkor kompletace...
Těším se na Brno

a díky za palce... snad se zadaří.
Napsal: 07 únor 2010 14:17
od pepinel
Napsal: 13 únor 2010 14:08
od pepinel
Napsal: 21 únor 2010 19:09
od pepinel
disky kol nachystané na natření....

Napsal: 02 březen 2010 16:24
od pepinel
Napsal: 02 březen 2010 16:55
od Tomáš B.
Máš zajímavý styl lepení kokpitu. Je nějaký zvláštní důvod "opačného" slepení? Třeba, že stříbrná samolepka drží lépe na čisté straně? Jinak s tím focením disků mám stejnou zkušenost, ikdyž jsem barvil vodovkami s přidáním tuhy a následnou aplikací fixativu.
Napsal: 02 březen 2010 20:26
od pepinel
Zvláštní důvod opačného lepení? Myslím, že drží dobře i na špinavé.... Důvod je tento.... Samolepící fólii nalepím na rub vystřihovánky podle které potom samostatný díl vyříznu, jestli si rozumíme.... a pak už jen zrcadlově lepím.....
U disků jsem udělal asi tu chybu, že jsem neimpregnoval před barvením (a vlastně vůbec).... a určitě bude lepší, příště, to udělat tak, že naimpregnuji a nabarvím samostatně díly disku a pak je dám dohromady.... co si člověk nenajde, to si musí zkusit .-) o focení nemluvě...
Napsal: 02 březen 2010 20:45
od Tomáš B.
Já to barvil vše až to bylo slepené a dával jsem moc vrstev, než jsem byl spokojený. Konzultoval jsem to s berniem a ten mi doporučil i pár vychytávek. Třeba zamáznutí spoje dílů do hladka herkulem atd. Pak jsem to celé několikrát nabarvil a překryl několika vrstvami fixativu, který tomu dodal patřičný kovový vzhled.
Napsal: 05 březen 2010 19:44
od pepinel
Já dával jen dvě vrstvy, barvit to už asi nebudu ale pohraji si trochu ještě s tím herkulesem a pak to něčím možná ještě stříknu... uvidíme.
Disky kol jen na sucho, chtěl jsem zkusit jak to sedne a tak jsem to hned vyfotil...