Stránka 1 z 2
Ferrari F2007
Napsal: 21 květen 2011 22:05
od silk
Napsal: 21 květen 2011 22:18
od frydek665
Super! Nemáš detailnější fotky? Je to focené moc z daleka. Škoda, vypadá to velice dobře.
Napsal: 21 květen 2011 22:24
od silk
Děkuji, příště se polepším. Také se tu více rozepíšu o vychytávkách a řešeních, na které jsem tu už poukazoval. Jen jsem myslel, že bych si na to měl založit svoji recenzi a nemíchat to k jiným modelářům do jejich vláken.
Napsal: 01 červen 2011 10:12
od silk
Napsal: 01 červen 2011 23:53
od silk
Něco málo k vychytávce:
Pokud chcete znázornit otvory žebrování v místě výfuků, nemusí se nutně vyřezávat celý otvor v dílech 98 a 99 a dodatečně pak lepit imitaci 103. Stačí nechat spodní bílou plochu jako jednu dlouhou chlopeň (viz zelená čára na obrázku), která se nalepí na spodní díl 114 (113) a můžete vyřezat otvory naznačující výduchy s krytu motoru.
Pro lepší prohnutí žeber směrem dovnitř doporučuji vykrojit po obou stranách žebro R10 (viz obrázek níže červěně vyznačené).
Jelikož tak zalepíte díl 98 se spodním 114 (99 s 113) k sobě a nevznikne žádná mezírka, díly 128 a 135 se pak k trupu přilepí celé natupo. Musí se tedy odstřihnout černé plošky s červenými ryskami.
Napsal: 02 červen 2011 16:58
od frydek665
Model vypadá velice pěkně a je vidět, že jsi před jeho stavbou prostudoval spoustu fotografií reálného vozu. Máš to vymakané do detailu. A snad právě proto nějak nerozumím tomu, že jsi neudělal drážkované pneumatiky. Ty by model posunuly ještě výš.
Napsal: 02 červen 2011 17:14
od Novis
...pokud mě oči neklamou, tak pneumatiky drážkované jsou...ty jo, ono se to rýmuje

Napsal: 02 červen 2011 20:27
od frydek665
Tak potom nevím, co já tady chci lepit, když su slepý jak patrón

.
Napsal: 03 červen 2011 07:42
od Tomas Vyslouzil
frydek665 píše:Tak potom nevím, co já tady chci lepit, když su slepý jak patrón

.
Na slepého modeláře tvé výtvory vypadají naprosto fantasticky

Napsal: 09 červen 2011 11:58
od silk
U dílu 142 jsem tvaroval spoje s dílem 135 do obloučku a to jak horní (žlutou) tak spodní (zelenou) část. To samé platí i u dílu 143 + 128 na druhé straně. V návodu se často uvádí slovo "vytvarovat", ale už se neuvádí, jak. Navíc u těchto dílů je to myšleno rýhováním, kterým ale pak vzniknou hrany. Tyto moderní stroje ale moc hranatými prvky nedisponují.
Tady chci poukázat na mírný sklon zadních poloos a jejich odstín. Vyzkoušel jsem osu nejprve rovnou a záď vozu se dotýkala stolu. Natvaroval jsem proto poloosy mírně skloněné od převodovky směrem dolů a výška je tak, jak má. A odstín určitě není stříbrný, jak uvádí návod. Já jsem to odhadnul na odstín metalické měděné - barvu Revell č. 93.
Napsal: 11 červen 2011 08:07
od silk
Nejvíce jsem se zapotil při přemýšlení nad díly č. 217 a 218. V návodné kresbě jsou znázorněny tak, že díl 217 je levý a díl 218 pravý. V psaném návodu to Tomáš Babor uvádí přesně naopak. Nechal jsem to tedy na mou improvizaci až při kompletování zadního zavěšení k převodovce, nějak to tam snad dostanu metodou pokusu vyzkoušet oba díly na levé i pravé straně. Jen mi pořád nedocházelo, kam přijdou nalepit ty konce (zeleně vyznačeno), v převodovce totiž už žádný další průřez pro ně není. Další záhadná věc byla natvarování těchto dílů.
Nakonec jsem došel k závěru, že bude nejlepší dát díl 217 na pravou stranu a 218 na levou stranu závesů, více to pasovalo a ty konce, jelikož šly směrem nahoru, jsem musel ohnout směrem k převodovce a zasunul spolu se horními závesy 203 a 208 do jednoho výřezu (žlutě), který jsem musel zvětšit, aby se tam vešly oba díly, konkrétně do znázorněného dílu 216 díl zavěšení 203 + 218.
Byla to ale improvizace a někomu jinému to může pasovat třeba opačně. Proto bych se rád zeptal autora samotného, jak to vlastně bylo myšleno?
Napsal: 11 červen 2011 12:27
od silk
Napsal: 11 červen 2011 12:44
od Ali
Super

Napsal: 11 červen 2011 20:17
od milan paulus
PERFEKTNÍ !!!
Napsal: 13 červen 2011 08:26
od silk
Děkuji všem, opravdu potěší to.