Stránka 1 z 5

McLaren MP4/10, 1995, M. Blundell, FT/GP Team/1:18

Napsal: 23 září 2011 12:56
od frydek665
Tak aby to tu nebylo samé Ferrari, pustil jsem se do stavby modelu asi největšího konkurenta posledních let, McLarenu. Rok 1995 pro stáj McLaren nijak úspěšný nebyl a někde jsem četl, že MP4/10 je považovaný za nejošklivější McLaren vůbec. Možná i proto se mi tento typ zdá jako model velmi zajímavý.

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Napsal: 23 září 2011 19:20
od Pavel
ahoj Peťo !!!

Koukám že zatím nikdo nepochopil přední část nosu, ten díl nahoře má být více dokulacen, více do špičky, spodní část ten konec od prořezu na držáky předního křídla do špičky taky, tudíž to pak na sebe navazuje, vy to pořád všichni zploštujete ..... :wink: Pavel

Napsal: 23 září 2011 19:29
od frydek665
Mě to bylo divné ta špice. Škoda, že to není v návodu napsáno tak, jak jsi to napsal teď. Pokusím se s tím něco udělat :wink: .

Model F1

Napsal: 23 září 2011 19:33
od Schumi0003
Tak hezky lep, držím palce, ať se ti model povede. koupil jsem si ho taky, dokonce jsem si ho taky zvětšil na A2 :-). Mám z toho radost. tak lep já se budu dívat a potom ho postavím taky.

Napsal: 23 září 2011 21:01
od Pavel
Škoda, že to není v návodu napsáno tak, jak jsi to napsal teď. Pokusím se s tím něco udělat .

No Peťo, ber to tak že to byl první náš model, v životě před tím jsem žádný návod nepsal, tak to bylo pro mě docela děsný..... doufám že se budeme i v tomto zlepšovat , díky za pochopení kluci a holky. Pavel :lol:

Napsal: 23 září 2011 23:17
od frydek665
V pohodě. Špičku se mi podařilo rozlepit a pokusil jsem se to dotvarovat.

Obrázek Obrázek

Napsal: 24 září 2011 07:54
od Pavel
jojo , přesně takto to bylo myšleno , super ..... :wink: Pavel

Napsal: 24 září 2011 09:38
od frydek665
Tak to jsem rád, že se mi to podařilo opravit. Pavle, všiml jsem si ještě jedné maličkosti. Vnávodu se vůbec nepíše o dílu 16, zadní část monokoku, na fotce označen modrým křížkem. Pokud bych jel přesně podle návodu a monokok nalepil na podvozek bez dílu 16, tak potom, až bych zjistil, že mi nějaký dílek 16 zbyl, už bych ho tam těžko dostával :wink: .

Obrázek Obrázek

Model F1

Napsal: 24 září 2011 09:42
od Schumi0003
Dobře že jsi a to upozornil, co s tím????

Napsal: 24 září 2011 09:43
od milan paulus
...Jedeš, jak drak!!!

Napsal: 24 září 2011 09:45
od frydek665
Úterý je za dveřmi :lol: .

Napsal: 24 září 2011 09:46
od milan paulus
Jen pěkně v klidu.... V úterý vznikne vlákno, ale než postavím monokok, ty uděláš ještě jedno auto :D :D :D

Napsal: 24 září 2011 14:10
od frydek665
Já si tady lepím Hakkinenovu verzi a nějak jsem si ani neuvědomil, že Hakkinen měl osmičku :oops: . Docela se divím, že si toho ještě nikdo nevšiml :wink: . Přelepovat číslo by nebylo asi moc rozumné a tak z původně zamýšlené Hakkinenovi verze bude Blundellova verze :wink: .

Napsal: 24 září 2011 18:54
od frydek665
Chápu, že teď máte v recenzích jiné starosti, ale rád bych se zeptal někoho, kdo má zkušenosti s tímto modelem. Pokračuju lepením karoserie a na fotkách jsou vidět části modelu, které jsou na podvozku zatím jen přiloženy na sucho. Podle návodu bych měl mít monokok přilepený k podvozku a k monokoku přilepené bočnice. Jako další krok by mělo následovat přilepení komínu k zoubkovým chlopním bočnic a monokoku. To se mi zdá ale hrozně komplikované a myslím,že líp by se slepily nejdřív bočnice s monokokem, na ně pak komín a teprve potom celý komplet přilepit na podvozek.

Obrázek Obrázek

Problémem je ale spojení komína s dílem 30 na monokoku. Je to patrné z následujících fotek. Pokud to slepím tak, aby pásly chlopně, nevejde se mi tam nápis Mercedes-Benz a naopak, pokud to slepím tak aby mi tam vešel nápis, pak je chlopeň o hodně delší.

Obrázek Obrázek

Napsal: 24 září 2011 19:17
od Jirka
Ani Alda při betě http://cashpick.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 a ani j.brauner při stavbě http://cashpick.cz/forum/viewtopic.p ... 99&start=0 nic takového nehlásili, i když j.braunerovi tam také vznikla v nápisu malá mezírka.

Otázka vhodná pro autory modelu :)