Jezdec: 2. Felipe Massa, Brazílie
Tým: Scuderia Ferrari Marlboro
Vůz: Ferrari F2008
Motor: Ferrari 056, V8 90°
Zdvihový objem: 2.398 cm³
Převodovka: Ferrari 7-stupňová poloautomatická sekvenční s elektronickou kontrolou
Brzdy: Brembo
Palivo: Shell V-Power ULG64
Mazivo: Shell SL 1098
Vstřikování Magneti Marelli
Palivový systém Magneti Marelli
Pneumatiky: Bridgestone Potenza
VC Itálie, Autodromo Nazionale Monza, 14. září 2008:


Souboj Massa x Rosberg:


Stavbu jsem zahájil tradičně koly. Záměrně jsem si vybral dezén do silného deště, který není součástí šmikajdy. Ten dezén se mi 1. více líbí a za 2. aby F2008 ladila s FW30, který má tento dezén také. Jsem si vědom chybky, která tím nastala (nesedí teď značení na bočnicích kol, které jsou LW - RW = LEFT - RIGHT WET, mělo by být LXW - RXW = LEFT - RIGHT EXTREME WET), ale až tak moc mě nebolí. Bočnice jsem už nabombíroval a podle rad zdejších si s nimi ještě více pohraji, aby přechod běhounu a bočnic byl zaoblen:



