Stránka 1 z 3
Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 10:51
od frydek665
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 11:14
od Milan2
Pěkné, jak ty to děláš že máš za chvilku půlku modelu postavenou

Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 11:16
od frydek665
No a aby nebylo vše až tak jednoduché, narazil jsem na menší nesrovnalost. Víčko nádrže je na modelu na levé straně, ale na fotce skutečného vozu je levá strana zaslepená...

Milan 2: U tohoto modelu to jde samo, to se musíš spíš brzdit, abys ho neměl rychle hotový

.

Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 11:50
od LuCas
GP Brazilie se jezdí proti směru hodinových ručiček, takže bych řekl, že je to víčko správně umístěné na levé straně
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 12:15
od frydek665
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 13:07
od mfabi
Je to divné. Když jsem to řešil, tak jsem bral fotky i z jiných závodů. Jsou záběry např. s Imoly, kde jedno auto má záslepku a druhé nemá. Já uvažoval spíše tak, kdy by záslepka měla význam a kdy by byla na obtíž. Při tréninku a kvalifikaci se moc netankuje, tak bych tam záslepku dal. Ale v závodě se dotankovávalo, a nevím jestli by to nebyl další prvek s možnou závadou a i z ohledem na čas zastávky, tak se tam nedala.
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 13:25
od Lucas80
.
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 13:33
od Umberto
Peťo jako vždy moc pěkně se na to kouká. Jak píšeš že je to odpočinkové lepení, tak nevím proč ale mě tahle konstrukce ne zcela vyhovuje, největší problémy mám právě s čumákem, kde musím lepit jednotlivé segmenty ze spodní části. No každopádně vím že je to na 100% míma rukama

a ne konstrukcí formulky.
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 28 červenec 2013 13:48
od frydek665
Roberte, zkus! Uvidíš

!
Nechme víčko víčkem. Zdá se, že v tom měli v Brazílii bordel

.
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 29 červenec 2013 12:36
od frydek665
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 29 červenec 2013 22:15
od frydek665
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 29 červenec 2013 22:38
od Dan
sakra chodíš do práce vůbec

tu jedeš jak na páse, teplo tě taky nijak neomezuje, jde ti to hodně dobře od ruky
chtěl bych chytit takovýto lepičský elán
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 30 červenec 2013 06:56
od mfabi
Zaujal mě ten postup lepení. Slepit bočnice, hřbet a převodovku na podlahovou desku, a pak až vlepovat příď mě nenapadlo. Uvidím jestli to půjde pak bez problémů napasovat do sebe. Možno to zkusím u některých Tyrrellů 018 při testu. Při tomto způsobu se asi líp osazuje záď vozu na podlahovou desku. Jen fakt mám strach jestli to pak při vlepování celku přídě nebude zlobit. Jestli by to fungovalo, byla by to zajímavá úprava. Celek zádě při klasickém postupu lepení je trochu náročnější na osazení. Jen by to v tomto případě asi chtělo udělat jinou konstrukci chladičů, místo jen kartonu asi kvádry, aby se přesněji osadili na podlahovou desku a přesněji vymezili prostor pro vsunutí přídě.
Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 30 červenec 2013 08:35
od frydek665
Do práce občas zajdu

. Naopak teplo mě omezuje natolik, že na všechno ostatní kašlu a jediné, co se v těch vedrech dá dělat je lepení.
Jak jsem včera předeslal, dnes jsem přilepil boční kryty převodovky a poté dokončil zadní zavěšení. Je třeba ještě zašernit vnitřky lapačů vzduchu k brzdám.

mfabi: Tak se přiznám, že tady jsem čekal spíše kritiku za nedodržení postupu a maření návodu a ani ve snu by mě nenapadlo, že můj postup může vést k zamyšlení autora nad postupem lepení budoucích modelů

. Na následujících fotkách je příď stále ještě jen vsunuta (nepřilepena) do zadní části, proto to v místech opěrky hlavy odstává. Jinak díl s chladiči jsem nějak zapomněl vyfotit, ale podlepil jsem jej půl mm kartonem a vlepil na značky na podlaze. Myslím, že chladiče nebudou dělat vůbec žádný problém při lepení přídě na své místo.

Re: Larousse LH94, 1994, O. Beretta /PKAA/M. Fabián/1:18
Napsal: 30 červenec 2013 10:32
od mfabi
U těch chladičů jsem měl strach u typů (teď nevím z hlavy), kde nejsou v kuse přes celou šíři podlahové desky, ale lepí se každý zvlášť k celku přídě. U tohoto by asi byly lepší z jednoho kusu. Nevím co to udělá při vsouvání přídě. U tohoto způsobu lepení mám právě strach, že pokuď to není za kabinou přesně kolmo slepené, tak to pravě může udělat problém, že to nebude dobře pasovat na komín. Při původním lepení se to vlastně snažím lepit prvně za kabinou a trochu to i přitlačit když je potřeba, a pak ten zbytek dolepit. Tam to jde z korigovat. Já trup vždy dělím za kabinou nebo až na dělení krytu motoru, vybírám to dle tvaru karoserie a kolik reklam bych musel retušovat. Proto tenhle systém lepení bude možno otestován.