LOTUS RENAULT 97T, A. Senna, GP Portugalska 1985
Napsal: 20 leden 2014 00:43
Původně jsem neměl v úmyslu na tento nádherný vůz recenzi dělat, ale protože si dělám pro svoji potřebu fotky a kolegové Novis a J. Brauner mě svými recenzemi potěšili, tak i já jsem se rozhodl jít s kůží na trh. Model je konstruován moc pěkně a krásně se lepí a vše na sebe pasuje. Na modelu jsem se pokusil udělat několik vylepšení, myslím že model oživily. Vůz mám již téměř hotov zbývají jenom kola a nějaké drobnosti.
Náhled na vystřihovánku
Vždy než začnu stavbu, tak si nechám vytisknout černobílou kopii, kterou posléze využívám k podlepování, podlepuji pokud je to možné až po slepení dílů k sobě, abych zbytečně nenasiloval lepené spoje. Zde jsem si z kopie dílu č. 1 vyřízl tvar nádrže č. 2 a podlepil na 1 mm strojní lepenku, poté jsem celek nalepil na díl č. 1. Na takto připravený celek jsem nalepil na tupo díl č. 2.

Dále jsem vyřezal průduch na předku vozu i na kapotě motoru.

Dále jsem pokračoval podle návodu.

Dále jsem použil před vstup ke chladičům kovovou síťovinu, kterou jsem nabarvil na černo a nalepil kapotu nad motor.

Na řadu přišlo přední a zadní křídlo a aerodynamické prvky, zde si pomáhám tak, že z kopie podlepím a vyříznu bílou plochu, na kterou se má díl přilepit a přilepím ji na místo určení, pak vlepím již slepený a vytvarovaný díl, který se mi zaprvé lépe lepí a zadruhé se mi lépe udržuje geometrie. Postup bohužel nemám nafocený, jelikož jsem nepředpokládal, že budu dělat recenzi, tak to snad z mého popisu pochopíte, jak je to myšleno.

Volant jsem zhotovil z drátku nabarveného na černo.

A to je prozatím vše.
Náhled na vystřihovánku

Vždy než začnu stavbu, tak si nechám vytisknout černobílou kopii, kterou posléze využívám k podlepování, podlepuji pokud je to možné až po slepení dílů k sobě, abych zbytečně nenasiloval lepené spoje. Zde jsem si z kopie dílu č. 1 vyřízl tvar nádrže č. 2 a podlepil na 1 mm strojní lepenku, poté jsem celek nalepil na díl č. 1. Na takto připravený celek jsem nalepil na tupo díl č. 2.


Dále jsem vyřezal průduch na předku vozu i na kapotě motoru.




Dále jsem pokračoval podle návodu.







Dále jsem použil před vstup ke chladičům kovovou síťovinu, kterou jsem nabarvil na černo a nalepil kapotu nad motor.





Na řadu přišlo přední a zadní křídlo a aerodynamické prvky, zde si pomáhám tak, že z kopie podlepím a vyříznu bílou plochu, na kterou se má díl přilepit a přilepím ji na místo určení, pak vlepím již slepený a vytvarovaný díl, který se mi zaprvé lépe lepí a zadruhé se mi lépe udržuje geometrie. Postup bohužel nemám nafocený, jelikož jsem nepředpokládal, že budu dělat recenzi, tak to snad z mého popisu pochopíte, jak je to myšleno.





Volant jsem zhotovil z drátku nabarveného na černo.


A to je prozatím vše.