Stránka 1 z 2
kryt ATS D4 Ford
Napsal: 26 srpen 2006 05:35
od Kašpi
Re: kryt ATS D4 Ford
Napsal: 04 září 2006 08:43
od 11111
Ahoj, nevím zda jsem pochopil správně příspěvek, on se dá dvěmi způsoby.
1. Jak jsi řešil síťku
2. Jak jsi řešil sundávání krytu motoru.
V případě budu dva je lepší odstřihnout zadní část v místě dělení a bočnice k modelu přilepit. Jako sundavací kryt motoru ponechat zadní část.
Jinak super, já jsem ve fázi broušení a tmelení.
Napsal: 04 září 2006 13:54
od fefee
Neviem

, možno to len na tej fotke tak vyzerá, ale tá sieťka sa mi zdá príliš riedka. V reálu by cez ňu do sania valcov mohol kľudne prepadnúť vrabec...

Napsal: 04 září 2006 15:14
od 11111
fefee, máš pravdu, ale nevíme co stavitel modelu sledoval. Možná kryt není sundavací a chce aby bylo na motor vidět.
Napsal: 04 září 2006 20:26
od fefee
To ma tiež napadlo, ale je to na úkor reálnosti modelu, a to by som si ja neodpustil...
Ja by som tento problém riešil tak že postavím si dva totožné modely a jeden bude mať odokrytý celý kryt motora a druhý bude napevno. Tak ako napr. u Antonického Benettone B 190, ten model si vyslovene žiada aby bol postavený dva krát.
Myslím si že toto je najlepšia stredná cesta...

Napsal: 05 září 2006 18:12
od Kašpi
Ono to to tak nevypadá, ono to tak je.
Síťka vlastně není síťka ale pletivo a propadl by skrze ně asi i albatros.
V době stavby jsem nic lepšího neměl a vyměnit to je otázka maximálně půl hoďky.
Mnohem podstatnější řekl bych je otázka: sundat či nesundat?
Netvrdím že řešení viz. obrázek je optimální (kryt takto na 99% dělen nebyl ale při stavbě se mi to přímo takto nabízelo).
Jestli mi ale něco připadá fakt blbé, tak je to vytahovat motor i s nápravou.
To bych snad motor nedělal vůbec nebo bych spíš stavěl něco jiného.
Napsal: 06 září 2006 08:58
od 11111
to Kaapi: Na 99,99 procent byl ale kryt dělen v místě čáry na zadní části vrchů bočnic. proč jsi nepřistoupil k tomuto řešení. Já to budu řešit právě takto.
Napsal: 06 září 2006 11:43
od Kašpi
to 11111: jestli to tak fakticky je tak to předělám, nebude to problém.
materiálů k tomuto vozu je pomálu, ale tvoje řešení je asi nejlepší.
Alespoň se ten model bude dát za něco chňapnout když bočnice budou nalepeny napevno. Jediné co mě mrzí je že nebudou vidět tak pěkně chladiče.

Napsal: 15 listopad 2006 10:56
od 11111
Napsal: 15 listopad 2006 12:23
od fefee
Brutál, to je jak výroba tmelenej plechovej karosérie z dokumentu Hot Road na Discavery channel...
Napsal: 15 listopad 2006 15:17
od 11111
fefee píše:Brutál, to je jak výroba tmelenej plechovej karosérie z dokumentu Hot Road na Discavery channel...
ne......

tam to umí lépe.

Napsal: 11 leden 2007 10:36
od 11111
Napsal: 11 leden 2007 13:56
od Honza
Hoši,
Možná že se pletu, ale rychloupínáky které jdou podél kokpitu dozadu naznačují ,že vrchní část šla určitě sundat, jak by se jinak dostali k chladičům, že? Správně by to mělo být, že bok bočnice by byl přilepený napevno, horní plocha sundavací a zadní část sundavací. určitě by to šlo udělat.
Napsal: 11 leden 2007 14:09
od Honza
Sorry, dělení je ještě trochu jinak

Napsal: 11 leden 2007 14:20
od Zdeněk-TEO
WOW

......jen nevěřícně s otevřenou hubou koukám a tupě zírám na tu precizní prácičku.Nemám slov jak jsem mimo...Tvuj styl práce Jardo má své ovoce a my amatéři se můžeme jen a jen stále učit.Smekám smekám a zase smekám.ZD.