Jaguar R4 a R5 - Tomi - GPTeam - 1/24
Napsal: 13 leden 2025 09:02
Před lety jsem s velkým nadšením sledoval prezentaci dvou verzí R4 v podání Petra Frýdka.
Proto jsem přivítal, když byl model před časem uvolněn.
Minulý týden jsem se dal do kol.

Kola jsou bez problémů a nabízí se mnoho úprav.
Poté jsem se pustíl do modelu a ouha. Model má pár chyb, které se dají opravit, ale mohly by někoho potrápit.
Pro všechny verze R4 platí -
chybí sací koše předních brzd - možno použít z Tomiho BMW
v kokpitu vám nebudou vázat červené pásy na modré boční části, modré části začerněté
palubní deska musí být v horní části rovná, příď je plochá (zachovejte maximální výšku)
nezapomeňte ohnou přední část podlahy.
Škoda je že autoři? se rozhodli zařadit verzi ze Španělska. V první třetině jezony měl vůz kolem kokptu reklamy HP,
ty však ne modelu nejsou. Řešení je ale jednoduché, slepte trup určený pro verzi ze Španělska, přilepte k němu
bočnice z Monaka a vznikne vám vůz z Maďarska. To platí pro Marka Webbera, Pizzonia byl již nahrzen Wilsonem.
Model je klasická "špinlerovka"

To bude rychlovka

Proto jsem přivítal, když byl model před časem uvolněn.
Minulý týden jsem se dal do kol.

Kola jsou bez problémů a nabízí se mnoho úprav.
Poté jsem se pustíl do modelu a ouha. Model má pár chyb, které se dají opravit, ale mohly by někoho potrápit.
Pro všechny verze R4 platí -
chybí sací koše předních brzd - možno použít z Tomiho BMW
v kokpitu vám nebudou vázat červené pásy na modré boční části, modré části začerněté
palubní deska musí být v horní části rovná, příď je plochá (zachovejte maximální výšku)
nezapomeňte ohnou přední část podlahy.
Škoda je že autoři? se rozhodli zařadit verzi ze Španělska. V první třetině jezony měl vůz kolem kokptu reklamy HP,
ty však ne modelu nejsou. Řešení je ale jednoduché, slepte trup určený pro verzi ze Španělska, přilepte k němu
bočnice z Monaka a vznikne vám vůz z Maďarska. To platí pro Marka Webbera, Pizzonia byl již nahrzen Wilsonem.
Model je klasická "špinlerovka"

To bude rychlovka




