Lotus 79 (P. Špinler)

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)

Ktorý s Lotusov mám roniť s úpravou á la Condor?

Anketa končí za 19 leden 2007 17:31

JPS
5
71%
Martini
1
14%
Martini & Rossi
1
14%
 
Celkem hlasů: 7

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Lotus 79 (P. Špinler)

Příspěvekod hepyno » 06 leden 2007 17:31

Rozhodol som sa, že po kritizovaní iných v ich postupoch Vám dám tiež zámienku, aby ste sa mohli aj vy ozvať :wink: , preto budúci týždeň spúšťam práce na Lotus 79. A aby toho nebolo málo, hneď na všetkých troch:)

JPS (1978) - ofset

Obrázek

Martini (Vc Nemecka 1979) - laser

Obrázek

Martini & Rossi (Vc Monaka 1979) - laser

Obrázek

Jeden z nich by som chcel robiť s úpravou á la Condor, pričom s určitosťou použijem prevodovku a zavesenie z McLarenu M26 (laserová tlač). Dúfam, že mi s výberom pomôžete :wink:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 11:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 07 leden 2007 14:24

To hepyno:jsem určitě pro JPS.Ta černá barva sedí Lotusu nejvíce-to je teda můj osobní názor,nikomu neberu jiný názor.Já mám ještě všechny tři neslepené a už jsem taky přemýšlel o nějakých úpravách.No uvidíme.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 07 leden 2007 21:31

Jediný háčik pri JPS vidím v tom, že je to ofset a prevodovka bude laser, ale po prelakovaní by to hádam nemuselo byť vidieť...
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 11:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 07 leden 2007 22:02

Při přelakování si myslím to vidět nebude,ze zhora je stejně kapotáž.A motor tam dávat nebudeš?

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 07 leden 2007 22:23

Ja Ti neviem, toľko odvahy zas nemám :D
Ale asi urobím motor, prevodovku a závesy samostatne a potom uvidí, dako to spravím...
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 08 leden 2007 07:17

Mám rozpracovaný Lotus 79, použiji v něm libovolný Špinlerův motor, ale zavěšení přebrané z jiného vozu jak je použil a lá Condor je zcela špatné. Budu si jej kreslit. Spodní ramena jsou trojúhelníková a horní :?: Nemám pořádnou fotografii a kreslenému obrázku nevím zda mohu věřit. Nicméně dříve než za půl roku se k tomu nedostanu.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 11:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 08 leden 2007 16:38

Myslím si ,že zadní závěsy budou asi podobné jako u modelu M. Antonického ATS D4 Ford :idea:

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 11:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 08 leden 2007 19:12

Možná,že už jste tyhle obrázky viděli:http://www.hobbygrandprix.com/79/79.html nebo http://www.evil-photographer.com/cars/L ... L79010.jpg

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 09 leden 2007 13:24

Vďaka za info, skúsim s tým pohrať:)
Myslíte, že by šlo skombinovať Špinlerov motor a Antonického zavesenie?
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 11:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 09 leden 2007 16:39

Popravdě řečeno,tohle mě ani nenapadlo,ale můj názor je,že by se dalo zavěšení nakreslit a poté ho zkoušet na Špinlerův motor pravděpodobně systémem pokus-omyl.Já chci teď vyzkoušet Antonického motor i se zavěšením nacpat do Williamsu FW 07 B od R.Vyškovského.Ale bude to asi nějakou dobu trvat

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 09 leden 2007 17:30

Dnes som si prefotil ATS... Po víkende by som mohol dať vedieť, ako moje kombinovanie dopadlo....
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 11:55
Bydliště: Sedlčany

Příspěvekod Pavel Kaderka » 09 leden 2007 20:01

Mám tomu rozumět tak,že zkusíš zkombinovat motor od Špinlera a závěsy od Antonického?Sám jsem na výsledek zvědavý.Až bych Lotus stavěl,tak bych to také mohl vyzkoušet.Přeji mnoho zdaru.Ať se dílo podaří.

Uživatelský avatar
Ed
Příspěvky: 116
Registrován: 30 duben 2004 17:01
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ed » 10 leden 2007 09:35

Neviem ci nestoji za uvazenie do Vyškovskeho Wiliamsu FW 07B zaudovat k hociktoremu motoru prevodovku so zavesenim z Radewiczovho Wiliamsu FW 07C.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 10 leden 2007 10:50

To Ed: Určitě to stojí zato. Například do FW07C můžeš vyzkoušet po úpravě podvozku do profilu křídla dát motor z FW08B a celý tento komplet můžeš použít (Rozvodovka a převodovka se zavěšením koly) z FW07C a (motor) z FW08B do Vyškovského FW07B. Jen FW08 doporučuji nechat jak je. je proporčně špatný a úpravy se na něm nevyplatí. Budeš si ale muset pohrát s "mezikusem" mezi motorem a rozvodovkou, protože motor musíš umístit tak aby sání motoru licovalo se sítem pro sání na modelu. Až budu mít čas, tak se na to vrhnu, mám to zatím jen ve stádiu virtuální stavby.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1172
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Příspěvekod hepyno » 10 leden 2007 14:37

Včera som všetko premeriaval a zistil som, že keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Motor od Špinlera je dlhý 2 cm, kým motor do Antonického 2,1cm (všetko merané bez rozvodov - ten trojuholník, ktorým sa motor pripája ku karosérii).
Preto asi použijem komplet diely od Antonického, avšak budem musieť vynechať olejovú nádrž, lebo tento celok je ďalší 1 cm... Taktiež budem musieť trup Lotusu odrezať nie v mieste kde začína kresba motoru, avšak ešte o 4 mm skôr - teda v mieste, kde končia zásterky. Celok motor - rozvodovka však v konečnom dôsledku bude cca. 1,5 mm kratší, nakoľko sledujem zachovanie rázvoru náprav.
Dúfam, že som to tu neskomolil a taktiež dúfam, že som to všetko dobre premeral (dokonca 2x :D ), nakoľko do takýchto úprav sa púštam prvý raz... :roll:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů

cron