Včera som všetko premeriaval a zistil som, že keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Motor od Špinlera je dlhý 2 cm, kým motor do Antonického 2,1cm (všetko merané bez rozvodov - ten trojuholník, ktorým sa motor pripája ku karosérii).
Preto asi použijem komplet diely od Antonického, avšak budem musieť vynechať olejovú nádrž, lebo tento celok je ďalší 1 cm... Taktiež budem musieť trup Lotusu odrezať nie v mieste kde začína kresba motoru, avšak ešte o 4 mm skôr - teda v mieste, kde končia zásterky. Celok motor - rozvodovka však v konečnom dôsledku bude cca. 1,5 mm kratší, nakoľko sledujem zachovanie rázvoru náprav.
Dúfam, že som to tu neskomolil a taktiež dúfam, že som to všetko dobre premeral (dokonca 2x

), nakoľko do takýchto úprav sa púštam prvý raz...
