
Takže o co mi jde dneska.
Začal jsem se trochu hrabat v okolnostech kolem Marchů 731G - přivedlo mne k tomu když jsem sháněl materiály na článeček o Davidu Purleyovi (viz http://www.formule1.phorum.cz/viewtopic.php?p=2897#2897). Do určité chvilky bylo všechno jasné :
Roger Williamson jel v Silverstone a Zandvoortu na továrním Marchi, sponsor STP Oil Treatment, s nímž předtím jezdil J.P.Jarier. Vůz pouze dostal na sebe navíc ještě reklamy Rogerova sponzora Tom Wheatcroft Developer.
David Purley jel v pronajatém Marchi (v originálních článcích "hired") v barvách firmy Davidova otce LEC. Lišil se kromě zbarvení ještě ochranným obloukem, který měl vzpěry nikoliv dopředu, jako u Rogera (tato klec byla asi podle všeho příčinou proč v Zandvoortu zůstal Roger uvízlý v kokpitu), ale běžným způsobem dozadu. Kde k této úpravě přišel je mi dosud záhadou.
Pak jsem z inetu nasosal cca 2 GB fotek z celé historie F1, roztřídil je podle závodů a upadl do šoku. Bylo tam několik fotografií ze "stíhačky" Rogera a Davida v Zandvoortu před nehodou (dokonce i fotografie okamžiku kdy Rogerovi praskla pneumatika) a - oba Marche mají jinou příď než na fotografiích ze Silverstone (a na modelu PŠ). A teď kde a proč k ní přišly ???
Pochopil bych, pokud by ji namontovali Rogerovi po havárii v Silverstone, kde ji totálně zrušil...ale proč i David?
Víte o tom někdo víc?
Pár fotografií na vysvětlenou....
Purley v Silverstone - starší(?) příď

Williamson v Siverstone - reklamy, starší příď

Tamtéž, těsně po nehodě - opět jsou vidět reklamy

Zandvoort o cca 3 týdny později - oba Marche mají novou příď

Tragédie začíná - Rogerovi právě praskla pneumatika. Opět je vidět nová příď
