Příspěvekod 11111 » 16 leden 2012 23:12
Síta hrdel sání jsem vysekal pomocí děrovače na kůži o průměru 4mm. Jako podložka mi posloužil starý koženkový obal posuvného měřítka a staré dřevěné prkénko.
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223635-146183-v.jpg)
Síto jsem vysekl včetně koženky...
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223651-146184-v.jpg)
díky tomu dostalo síto okamžitě náznak bombírovaného tvaru.
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223726-146185-v.jpg)
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223747-146186-v.jpg)
Otřepy jsem odstřihl nůžkami pod lupou s kruhovou zářivkou...
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223757-146187-v.jpg)
do staré gumy jsem vpíchl krejčovský špendlík...
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223810-146188-v.jpg)
na který jsem umístil síto...
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223820-146189-v.jpg)
a pomocí silikonové podložky jsem síto dotvaroval.
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116225622-146199-v.jpg)
Okraj hrdla sání jsem potřel gelovým sekundovým lepidlem...
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223830-146190-v.jpg)
a síto přilepil na hrdlo.
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--gp-s-a--kyalami-1969--john-love/20120116223840-146191-v.jpg)
Zvětšený detail v závislosti na velikosti monitoru může vypadat hrozně
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/lotus-49--dutch-gp--zandvoort-1967--jim-clark/20120116223938-146193-v.jpg)
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969