Stránka 1 z 5
Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 09 srpen 2009 13:32
od 11111
Započal jsem hrubou stavbu vozů s mým jubilejním pořadovým číslem 97,98,99,100

Jak jinak, z naší týmové tvorby
Zatím jen trup vozu.

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 15 srpen 2009 12:48
od 11111
Kokpit


Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 15 srpen 2009 15:50
od 11111
Hotový trup před lakem. Pevný základ pro tmelení a broušení je hotov. Trup jsem úmyslně obvodově zmenšil a natáhl na žebra. Proto jsou vystouplá, kladl jsem důraz hlavně na symetrii. Asi 1/2 roku na vůz z technologických důvodů nešáhnu.


Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 02 říjen 2009 17:53
od 11111
Hrubá stavba kol.

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 17 říjen 2009 13:32
od 11111
Model dostal základní lak a je tak připraven pro další úpravy. Používám syntetický bezbarvý lak na dřevo

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 03 leden 2010 18:04
od 11111
Dnes jsem na model naplácal tmel

a strčil jej zase do krabice

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 30 leden 2010 19:02
od 11111
Brousím a vychytávám nerovnosti, součástí vylepšení bude nepatrný hrb mezi nápravama.

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 22 březen 2010 18:15
od 11111
Cosworth před retuší.

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 03 duben 2010 08:55
od 11111
Cosworth po retuši. Nestavím dle pravidel CPM a proto některé díly natírám.

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 05 duben 2010 10:01
od 11111
Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 08 duben 2010 18:03
od 11111
Neodolal jsem dodělat aspoň hrdla sání a vstřikování

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 09 duben 2010 21:40
od 11111
Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 10 duben 2010 13:12
od 11111
Gelovým sekundovým lepidlem jsem "svařil" spoje výfuků a jsou přípraveny na nátěr bílou barvou.

Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 11 duben 2010 17:00
od 11111
Re: Lotus 49 Jim Clark, Dutch GP 1967
Napsal: 12 duben 2010 16:53
od 11111
Plastové kulatinky na potrubí u motoru a na nápravy v rozsahu 0,5-2mm
