S modely formulí 1 z 50. let si vždycky připadám, jako začátečník... Předloha Supersqualla, které jsem si dovolil předvést, jela při velké ceně Monaka v roce 1955,startovní číslo 48 měl na svém autě Paul Frére...
No a sem jsem zatím postoupil ve stavbě.
Protože jsem neměl možnost provést vás průběhem stavby od samého začátku, dokládám o tom alespoň pár fotografií - seřazených chronologicky od začátku ledna do dnes.....
otor byla v podstatě rutina,jen rozměry sehnat byla fuška....
S kokpitem byly taky trochu starosti. Současný dochovalý a plně funkční veterán se liší od původní verze z 50. let, ale fotografií bylo dost...
... no a jsme na konci. Víc toho zatím není... Doufám, že se vám bude návštěva Karvinském Maranellu líbit...
Barvy na karoserii jsou syntetické, jak podklad, tak červená. ale před tím kytování a glazura z lepidla herkules...... Je to stejné jako u osobáku, jen 6x menší....
Ke kytování to má ještě daleko. Povrch je natřený šedou temperou smíchanou s lepidlem hercules. Takové zpevnění a penetrace na místa kde se bude nejvíc kytovat a brousit. Ještě lakovat a pak teprve příjde na řadu kytování. To je ještě na dlouho