Stránka 1 z 6

Ferrari F2008 GP Italy

Napsal: 17 září 2010 21:54
od Karel
Tak konečně jsem se dokopal založit galerii i tady. Při stavbě F2008 vycházím z již hotového modelu Ferrari F2007 z Monaka. Původně jsem si myslel, že provedu pár úprav a nový model formule bude na světě, ale úprav je tam o dost víc. Naštěstí mám doma půjčené modely od uživatele frydkek665, takže mám něco, na čem můžu snáz pochopit tvary-a to hlavně střední část vozu a nos. Po delším čase práce se mě povedla dát do kupy první verze modelu. Ještě mě chybí dodělat hlavně "přechod" z bočnice na komín-asi ta nejhůř tvarovatelná část na voze. Snažím se to zjednodušit a udělat jiný systém přilepen,í než na F2007, protože přeci jen to není žádná sranda, spatlat to dohromady. Dneska jsem si spíše hrál s aerodynamickejma blbůstkama a různejma dodělávkama, zítra se snad vrhnu na ten "přechod" aby to bylo hotové.
Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 září 2010 22:08
od Gerry
Nemělo Ferko v Brazílii tu "žraločí ploutev"?
Jinak hodně štěstí, verze 2008 byla moc hezká!

Napsal: 17 září 2010 23:01
od Karel
ano, ovšem tohle je z VC Itálie - tzn. žádná ploutev :P

Napsal: 18 září 2010 07:25
od Slimm
A co udělat přeci jen vezi s ploutví? Jediného "ploutvovce" tu máme v přípravě Robertův Red Bull. :D

Napsal: 18 září 2010 08:03
od 11111
I já chtěl verzi s ploutví, ale ctím že konstruktéři dělají modely hlavně proto, že je to baví. Tudíž dělají to co se jím líbí a Karlovi se tato verze líbí více než verze s ploutví. :wink:

Napsal: 18 září 2010 08:27
od Gerry
Škoda ..... :-(

Napsal: 18 září 2010 20:28
od hepyno
Nesmúťte, čo nebolo môže byť. Nikdy neviete, či si to autor nerozmyslí a tú plutvu nedorobí :D

Napsal: 18 září 2010 21:12
od Slimm
Ja samozrejme taky nikomu neminim vnucovat svuj nazor. Jen jsem uvedl, ze ploutev by se mi libila. Co autor vytvori, uz je ciste na nem :-)

Napsal: 18 září 2010 22:49
od silk
Pokud by se podařilo, třeba i více žádostmi tu ve vlákně, přemluvit autora o "udělání" verze s ploutví, bylo by to fajn. A samozřejmě jsem taky pro ploutev. Ale když tomu tak nebude, svět se nezboří.

PS: Osobně se mi moc nelíbí monoposty nastavené na nízký přítlak jako právě na Monze. Malé, nevýrazné křídla s malým sklonem sice vozům přidávají na rychlosti, ale ubírají na vzhledu. Můj názor.

Napsal: 19 září 2010 08:49
od frydek665
Já byl taky pro verzi s ploutví. Jenže ono to není záležitost jenom té ploutve. Těch odlišností tam bylo více a model by se musel u více dílů předělat, aby odpovídal realitě.

Napsal: 19 září 2010 09:39
od Gerry
Všechny odlišnosti ze všech GP 2208 jsou docela pěkně vidět na tomhle návodu k modelu: http://www.1999.co.jp/eng/10081224. Viz odkazy na Assembly guide.

Napsal: 19 září 2010 20:09
od Karel
Tak jsem to dal nějak do kupy. Ještě musím upravit otvor výstupu chlazení motoru aby mě seděl a půjde se pomalu lepit. Barevně jsem označil, jak by přibližně měly vypadat díly. Podle toho, jak se to bude dobře či špatně lepit a jak to bude vypadat v reálu, to kdyžtak upravím.
Obrázek

Napsal: 26 září 2010 12:48
od Karel
Včera jsem začal s lepením. Slepil jsem hlavně podlahu, přední část monokoku a znova slepil zadní křídlo. Dneska je na programu difuser a bočnice. Uvidím kolik toho stihnu. Vše se bude odvíjet od toho, za jak dlouho se mě podaří vyřezat žebra.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fotky teď budou bohužel jen z mobilu

Napsal: 26 září 2010 16:27
od Robert Blaschke
F2008 malo aj tú dieru v predku, (spoza predného krídla nahor nad predok) že? Použili to aj v niektorej GP?

Napsal: 26 září 2010 16:45
od 11111
Ano Roberte, použil ale ne v Itálii.