GP Canada, Montreal 2007

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...

Vyhraje L. Hamilton v Kanadě?

Anketa končí za 11 červen 2007 10:08

Ano
1
25%
Ne
3
75%
 
Celkem hlasů: 4

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 13 červen 2007 15:14

to 11111: so všetkým súhlas až na ten prestup Prosta k Williamsovi - s neporazitelným autom si vtedy Profesor "odjazdil" svoj štvrtý titul.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 13 červen 2007 15:23

René píše:to 11111: so všetkým súhlas až na ten prestup Prosta k Williamsovi - s neporazitelným autom si vtedy Profesor "odjazdil" svoj štvrtý titul.


Ano, přišel již do hotového auta a udržel jej v kondici. Profitoval z toho ještě D.Hill a J.Villeneuve. Nepsal jsem že jej vyvíjel, to začal už Mansell u FW14... možná Piquet u FW11...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 13 červen 2007 15:45

OK chápal som to tak, že Prostovou zásluhou bol Williams vtedy tam kde bol. Vtedy sa vzniesla na Prosta vlna kritiky za ten prestup alebo závisti no ale zaistilo to titul.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 13 červen 2007 19:17

U Vodafonu to podle jeho tvrzení (může v tom být samozřejmě i něco jiného) bylo čistě marketingové rozhodnutí - za stejné prachy dostal u McLarenu výrazně víc prostoru než u Ferrari. Takže letos je konečně vidět, což je dost dobrý důvod ;) (opačná strana mince jest, že je to nejošklivější McLaren za posledních 10 let :o) ). Navíc v době, kdy smlouvu podepisoval, nebylo vůbec jasné, zda bude mít Alonso jedničku.

S tím Ronem jsem to spíš myslel tak, že nechtěl podlehnout dojetí z úspěchu "svého" syna, nešlo tedy o sponzory, ale to je jen spekulace...

Se zbytkem souhlasím, snad až na Williams, tam bych viděl tehdy primárně dva aspekty - povedený technický krok (aktivní podvozek v roce 1992) a zadruhé Adrian Newey, který v té době dominoval.

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 305
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 13 červen 2007 20:31

Myslete si co kdo chcete ale Alonso je u mě největší fňukna v dějinách šampionátu. Schumacher (i když jsem ho něměl rád když jezdil a nemám jej rád ani teď) si alespoň dokázal vybudovat respekt na trati, i když často kontroverzním způsobem. Co si Alonso myslí? Že když je jediný mistr ve startovním poli, tak se z něj ostatní předem podělají?
Myslel jsem si že letos nebudu nikomu fandit, ale začíná se mi ten černej mladík líbit :lol: Asi je jen otázkou času kdy se stane mistrem. Jen doufám že se z něj pak nestane další nafoukaná primadona a la Alonso.
tvorba: Mclaren M7
v přípravě: Lotus 18
dokončeno: Lotus 49

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 14 červen 2007 08:40

Jasně, vše jsou jen spekulace. Smlouvu ale podepsal Vodafon s McLarenem už v roce 2005 kdy byl Alonso mistrem světa a zároveň podepsal Alonso s McLarenem. velmi hrubě řečeno, jak Vodafon s Ferŕari, tak Alonso s McLarenem jezdili jen pro dodržení smlouvy. V té době naopak nebylo jasné, zda Raikonen odejde do Ferrari a McLaren nasadí Hamiltona. Ale jsou to jen doměnky vznikající ze souhry okolností.

Ano plně souhlasím s tím co píšeš u Williamsu. Tohle se týká nejen jej, ale také je fakt, že bez pilotů kteří pomáhají při vývoji tím že umí popsat problémy které při vývoji přicházejí, to nejde.
První aktivní podvozek uvedl v F1 Lotus v období kdy za něj jezdil Senna. Jestli mne paměť nemate, často si přál jej nepoužít. To se potom špatně utíká ze slepých uliček vývoje... A Lotus také neuspěl v konkurenci.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů