Příspěvekod 11111 » 11 březen 2014 07:35
Přijde mi tato diskuze zbytečná, protože tento katastrofický scénář nenastane. Týmy neřeší spolehlivost motorů, ale systémů obnovy energie, které se jim přehřívají. V testech samozřejmě odstavovali vozy v případě přehřívání a okamžitě hledali příčiny. Testuje se vždy s větší zátěží než s jakou potom tým přistupuje k GP. V závodním řežimu celý systém obnovy energie vypnou, mimochodem stejně jako to loni dělal RedBull Markovi docela často, a budou pokračovat bez 120kW i když s tragickými časy na kolo. Pozmění strategii, protože pneumatiky vydrží při slabší akceleraci déle, přehodnotí spotřebu benzínu, která vzroste, můžou systém po schládnutí opět zapnout, atd...
Právě proto můžeme vidět vzrušující závody zpočátku sezóny, ale nevěřím v hromadné odumírání. Konstruktéři F1 se vždy vyrovnali s novou výzvou a vždy našli způsob jak problémy rychle vyřešit. Oproti 70. létům mají okamžité informace o stavu techniky a mají možnost okamžitě reagovat.
Naposledy upravil(a)
11111 dne 11 březen 2014 07:51, celkem upraveno 2 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969