V podstatě to shrnul Achard. Já bych jen dodal, že už jen to srovnání s týmovými kolegy značně pokulhává: Felipe v roce 2004 ještě předváděl dost nestabilní výkony, takže se dal těžko považovat za měřítko. Button si v roce 2001 víc užíval slávu pilota F1 než aby se soustředil na závody a podle toho ty výsledky vypadaly (v San Marinu startoval někde z konce pole, zatímco Fisichella hodně vepředu). Pominu-li různé maďarské a jiné prachaté anti-talenty, tak už zbývá jenom Ralf a tam je to 20 bodů oproti 13ti, což bych nepovažoval zrovna za rozdrcení (Jordanu se tehdá povedlo zajet pár haluzáckých pódii, které rozhodly).
O Fisichellovi se tvrdí, že je velice rychlý jezdec s čistou stopou, který si ale nedokáže nastavit auto. Ta první věc je mu v dobách, kdy se zvažuje kontrola prokluzu skoro u dětských kočárku, asi celkem k ničemu, tou druhou trpí ve dvou směrech:
a) trefit správný setup se mu povede párkrát za sezónu, kdy zajede dobrý závod, v ostatních podává značně rozporuplné výkony
b) jak naznačil Achard, auto nelze postavit podle někoho, kdo není schopen poskytnout zpětnou vazbu. Takže auto se staví podle potřeb Alonsa (který má agresivní styl, úplně jiný než Fisichella). (mimochodem podobný problém měl Michael v roce 2003 - auto bylo víc ke stylu Rubense a proto Michaelovi taky víc než v ostatních letech šlapal na paty). McLaren tenhle problém v minulých letech řešil tak, že vyvíjel defakto pro Montoyu a Raikonnena dva vozy - lišily se mj. i v zavěšení kol, pro letošek to už vzdali, a prohlásili, že vůz bude pro Alonsa, Hamilton se bude muset přizpůsobit
Ad zvýhodňování jednoho jezdce před druhým - občas se stane, že jeden jezdec dostane novější komponenty, ale je to spíš výjimka, že se něco nestihne vyrobit, ve většině případů jsou to spíše hypotézy fanoušků, kterými se snaží vysvětlit horší výsledky svého oblíbence

Komponenta se otestuje a buď funguje a dostanou ji oba jezdci nebo nefunguje a nedostane ji nikdo, pokud to není nutné, je blbost ztrácet drahocenný čas na trati testováním a vyhodnocováním dvou testů, když vím, že jedna funguje líp. Inženýři se pak můžou zbláznit. Když už, spíš to vyjímečně bývá naopak - loni v Brazílii dostal Fisichella nový motor, Alonso dostal starý, aby v každém případě dojel. Nuž, Fisichellovi to stejně nepomohlo.