Naplnit pole soukromníky? Garážisty? Max se o to bezúspěšně pokusil a jen nás ujistil, že pro soukromníky je F1 finančně nedostupná. Pro oponenty, RedBull nelze počítat mezi garážisty jelikož disponují kapitálem vyšším než mnohé automobilky.
Dalším aspektem je to, že F1 nemůže být pomalejší než vozy nižší kategorie. Zde nejde o maximálku, ale čas ona jedno kolo... Proto se hledá kompromis v přítlaku.
Snížení nosů bylo účelově definováno tak aby byla ponechána volnost, motory musí dávat zpětnou vazbu výrobcům, převodovky taktéž (takže manuál je nezajímavý) a zároveň to stále musí být vrcholná třída motosportu. Tak to aspoň vnímám já.
A mimochodem, kořeny F1 hledejte v soupeření automobilek, kde zájmy týmu byly vždy nadřazeny zájmům pilota. Byly časy, kdy tým odvolal pilota z trati, jelikož jedničce týmu selhala technika, a ten uvolnil místo v kokpitu jedničce která pokračovala za titulem mistra světa.
