Příspěvekod 11111 » 27 leden 2014 15:38
Petře, ve Formuli 1, kde je vše podřízeno aerodynamice pro omezení v jiných oblastech se na krásu již dlouho nehraje. Tento rok může být zajímavý pro přechod na přeplňované motory a neměnné uspořádaní převodů s možností jen jedné změny za rok. Jakmile zmrazí vývoj motorů a všichni najdou ideální rozložení převodů plus celkově vyváží vůz, vrátíme se ke sterilitě posledních let. Chybí mi škrtání nejhorších výsledků, které by motivovalo riskovat a ne sterilně dojíždět pro body. A to nemyslím jen risk pilota, ale i inženýrů jít na limit a nebát se technické závady.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969