Příspěvekod 11111 » 21 březen 2014 13:14
Henri, já myslím že o této variantě jak zachovat přítlak a rychlost vědí, jen nevíme my proč se bojí radikální změny. Přitom zachovat míru přítlaku, jen jej přemístit mezi nápravy vozu je cesta kterou naznačuje i Gordon Murray, jehož názor cituji.
"Čím více přítlaku, tím důležitější je vyvážení. Ztratit za někým přítlak je jedna věc, ale ztratit balanc, to je katastrofa, protože vůz je pak nedotáčivý a přední křídlo nefunguje. A nikdy tak nebudete dost blízko, abyste mohl předjíždět."
Když to vezmu podle důležitosti:
1. Vyvážení přítlaku aby byl vůz neutrální, které dnes ztrácíte jízdou za soupeřem.
2. Přítlak samotný.
V éře Wingcar také docházelo při jízdě za soupeřem ke ztrátě přítlaku, avšak nikoliv ke ztrátě vyvážení vozu, který Gordon vyzdvihl ve větě jako prioritní a označil ztrátu vyvážení alfou-omegou potíží proč nelze předjíždět.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969