Nové vozy sezóny 2014

Tak jsem teď koukal a to zase bylo ...
Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 689
Registrován: 07 říjen 2003 17:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod Jirka » 29 leden 2014 18:37

Henrich Sobotka píše:... furt kričia Sebovi s nemeckým prízvukom ;" ...pox, pox zis lep!" :lol:

Tak zatím v Jerezu na něj tohle kříčí v každém kole, ještě než ho dokončí :D.

Pomalu to vypadá, že Lotus svojí neúčastí v tomto testu vůbec nic neztratí - zatím je pohonná jednotka Renaultu asi velký propadák a Lotus by jen zbytečně utrácel peníze za stání s vozem v boxech :).

Red Bull možná navíc doplácí na snahu Neweye o co největší kompaktnost vozu - zda-li pak se Adrian někde nesekl a nechybí mu větší prostor pro vedení chladícího vzduchu k agregátu? To by znamenalo kompletní přepracování vozu. Pokud už teď při teplotách kolem 10st.C mají problémy s chlazením baterií, tak si nedovedu představit, co jim to bude dělat v Bahrajnu. I Newey dokázal udělat totální propadáky (viz McLaren MP4/18 a MP4/19...).

Nejvíce dat dosud nasbíraly vozy s motory Mercedes, jen tak dál ;)

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod frydek665 » 29 leden 2014 19:55

Po dvou dnech je příliš brzy cokoliv vyvozovat, ale o něčem to svědčí. Ono těch testovacích dnů zas až tolik není a každý promarněný může být v závodech znát.

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1175
Registrován: 24 říjen 2003 13:16
Bydliště: Trnava

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod hepyno » 29 leden 2014 20:15

Aby Lotus svoje rozhodnutie neprísť a spoliehať sa sa na to, že ostatné týmy Renaultu im najazdia dáta neoľutoval:
Mercedes - 212 odjazdených kôl
Ferrari - 100
Renault - 19
Aj keď... "Pohonné jednotky Renault majú vážne problémy s úložiskom energie. Jednotlivé články v batérii sa nedokážu vyrovnať s vibráciami, ktorým je monopost vystavený, a elektronický manažment batérií pri náznakoch nadmerného prehrievania systém vypína. ...
Tímy poháňané Renaultom boli o potenciálnych problémoch informované údajne už pred začiatkom testov a vedeli, že ich čas na trati bude obmedzený. ... Renault je teraz odhodlaný cez noc batérie "prestavať" a zajtra bude dúfať v trochu viac šťastia."
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 689
Registrován: 07 říjen 2003 17:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod Jirka » 29 leden 2014 20:21

Dá a nedá se usuzovat. Samozřejmě se může do prvního závodu situace ještě úplně změnit, ale pouhých 8 odjetých kol mistrem světa u mistrovského Red Bullu a dohromady celkem 38 kol odjetých vozy s motory Renault za 2 dny testů o něčem svědčí.

Necháme se překvapit, třeba zítra a pozítří to bude už jinak :).

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod Marek » 30 leden 2014 07:46

Kluci já nevím, těžko na bojišti, lehko na cvičišti.

Formule jedna se musí vyvíjet a úpravy, které jste popsali nejsou možné už jen z hlediska toho, že F1 testuje i novinky, které běžně přecházejí do osobních aut. Velké automobilky nedrží F1 pouze z prestiže, ale proto, že chtějí prodat svojí značku nejlépe po celém světě a zároveň vyvíjet a testovat prvky do osobáků.

Nenechte se zmílit, vsadím se s Vámi, že RedBull bude opět k neporažení. A dokonce si myslím, že SEB na konci roku bude až dvojkou týmu.
Byť Ferrari, Mercedes a McLaren hýří optimismem, troufnu si předpovídat, že budou bojovat se svými agregáty daleko více než konkurence od Renaultu.
Při detailním pohledu je na některých vozech již nyní patrné, že některé prvky budou jen těžko u delegátů obhajovat.

Vzhledem k rozložení sil na trhu prodeje aut očekávám, že VW nevydrží a vstoupí do F1 do 2 - 3 let. Bylo by dobré vidět novou neokoukanou značku nebo alespoň motory.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

marec
Příspěvky: 2405
Registrován: 12 říjen 2006 07:47

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod marec » 30 leden 2014 09:04

Podla mna bolo chybou neschvalit slubovany strop na rok ktory slubovali schvalit ked prisla kriza. Okrem veci ktore by pomohli autam, o ktorych sa na tomto vlakne pisalo, by strop 50 mega na rok velmi pomohol zamiesat karty ostatnym teamom, VW by mal v F1 cele auto, nielen motor. A teamov by bolo omnoho viac, bola by zabava. Plus by som zaviedol bod za najrychlejsie kolo v pretekoch, a bod za vitaza kvalifikacie.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2014 13:11

Zrovna VW je na tom se spolehlivostí motorů velmi špatně viz: http://www.auto.cz/studie-spolehlivosti ... rilo-72462 a až se odhalí všechny podvody ve statistikách ADAC http://www.novinky.cz/auto/325954-skand ... vlada.html tak možná proklamovaná spolehlivost německých aut dostane velkou trhlinu :D Jen by to chtělo nezávislou komisi a ne německou vládu, která nemá zájem o "pošpinění" německého průmyslu. :roll:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

anonym01

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod anonym01 » 30 leden 2014 14:58

Pánové VW vévodí jine lize a to LMP1 kde si testují a hezky závodí jako Audi, také DTM. Nasledně vstup do WRC kde v nižši kategorii kraluje Škoda. A ještě WTCC kde kraluje Seat. A ješte Porsche a Lamboghini Challenge. Auta v třidách GT. Tak proč investovat do F1.
Bernie Audi do F1 chtěl. To si dalo podminku turbo motoru. Když se vše odsouhlasilo tak Audi řeklo sbohem.
Nespolehlivost motoru VW group. No nevim. V tom prodaném množství aut je na tom o hodně lepé jak Renault či Ferrari.
PS: 11111: četl jsi ten článek pořádně. Kdy auta VW na tom vyšli poruchovosti na 9 mistě z 10. tudíž spolehlivosti na 2. mistě :-D

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2014 15:37

JoseFxx píše:PS: 11111: četl jsi ten článek pořádně. Kdy auta VW na tom vyšli poruchovosti na 9 mistě z 10. tudíž spolehlivosti na 2. mistě :-D


VW = Poruchovost 1 motor z 52 vyrobených
Fiat = poruchovost 1 motor z 85 vyrobených

Nedočetl jsi celou stránku, použij kolečko na myši a roluj dolů. VW je uveden v tabulce nejméně spolehlivých motorů na 9. místě a FIAT v tabulce nejvíce spolehlivých motorů na 7. místě :D mezi nimi je ještě několik výrobců, kteří se neumístili v TOP 10 nejnespolehlivějších a TOP 10 nejspolehlivějších.

Vím že je to pro příznivce německé techniky hodně těžko stravitelné :mrgreen:

A statistiky ADAC jsou v současné době pro mne irelevantní.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 30 leden 2014 15:40, celkem upraveno 2 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1707
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod Ali » 30 leden 2014 15:38

JoseFxx píše:Pánové VW vévodí jine lize a to LMP1 kde si testují a hezky závodí jako Audi, také DTM

Nezapomínat, že letos bude mít VW dvojité zastoupení díky vstupu Porscheho. Dominace Audi po vstupu Toyoty do WEC také není co bývala, škoda odchodu Peugeotu. 4 tovární týmy to by byly nádherné závody....
JoseFxx píše:Nasledně vstup do WRC, kde v nižši kategorii kraluje Škoda.

Škoda kralovala v ERC, s níž se Honza Kopecký stal mistrem Evropy. V kategorii WRC2 už nějakou dobu Škoda hraje druhé housle, absence přeplňovaného motoru, táhne jezdce této podpůrné kategorie k jiným značkám...
JoseFxx píše:A ještě WTCC kde kraluje Seat.

Jo bejvávalo, Seat už dávno nedominuje. Po omezení restriktoru u jejich TDI, nebo s pohonem TFSI a ani u nynější 1.6T už dávno nepatří k tomu nejlepšímu co startovní pole nabízí. Navíc Seat jako tovární tým již nějakou sezónu nejezdí.

U auto.cz nezapomínat, že se jedná o webové stránky AutoTipu nebo-li české mutace německého AutoBildu. O objektivnosti a nezávislosti anket a testů se dá také dlouze polemizovat...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2014 15:45

Ali píše:
JoseFxx píše:U auto.cz nezapomínat, že se jedná o webové stránky AutoTipu nebo-li české mutace německého AutoBildu. O objektivnosti a nezávislosti anket a testů se dá také dlouze polemizovat...


Jená se o převzatou statistiku od cituji "Britská společnost Warranty Direct vydávající již přes 15 let statistiku nejspolehlivějších aut tentokrát zjišťovala, jací výrobci mají ty nejméně a nejvíce spolehlivé motory. Studie byla vypracována na základě dat z 50.000 pojistných smluv"
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

anonym01

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod anonym01 » 30 leden 2014 16:08

No tak pokud se kouknu do sezony WRC 2012 kdy Ogier s Fabii S2000 proháněl některé jezdce s WRC. A Škodovka už 4. rok kraluje v Evropském šampionatu. Slušný úspěch.
Ale jak jednou BMW prohlásilo. Vozy F1 s osobními vozy nemaj nic společného. Nedovedu se představit jak by byl v osobním voze motor co má 18000 otáček.

K tomu článku nechápu rozdělení motorů u vozů VW a Audi když se vyrábí ve stejných fabrikách.

Formule 1 byla je a bude kralovnou motorsportu a my budem každou neděli ve 14:00 tu telku zapinat i kdyby tam jezdily na šlapadlech.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod 11111 » 30 leden 2014 17:49

Jen upřesnění. V tomto roce jsou otáčky motorů 1,6 Turbo omezeny na 15 tisíc otáček. http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

anonym01

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod anonym01 » 30 leden 2014 18:21

Mno já tedy ve svém autě řadím už při 2,5 až 3 tis. otáček. Tudíž tam kde F1 ani nepracuje.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Nové vozy sezóny 2014

Příspěvekod frydek665 » 30 leden 2014 19:11

Marek píše:Kluci já nevím, těžko na bojišti, lehko na cvičišti.

Formule jedna se musí vyvíjet a úpravy, které jste popsali nejsou možné už jen z hlediska toho, že F1 testuje i novinky, které běžně přecházejí do osobních aut. Velké automobilky nedrží F1 pouze z prestiže, ale proto, že chtějí prodat svojí značku nejlépe po celém světě a zároveň vyvíjet a testovat prvky do osobáků.

Nenechte se zmílit, vsadím se s Vámi, že RedBull bude opět k neporažení.

No tak Marku beru tě za slovo a klidně se s tebou vsadím o co chceš, že Red Bull letos první housle hrát nebude!
Jen tak mimochodem, dnes opět v testech vyhořel...


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host