McLaren MP4/9 VC Francie ´94/M.Rusnák/1:24

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

McLaren MP4/9 VC Francie ´94/M.Rusnák/1:24

Příspěvekod Ali » 08 srpen 2011 18:14

Posledním autorem, kterého mám v archivu a ještě jsem nezkusil jeho tvorbu je Maroš Rusnák (zde známý jako marec). Jelikož jediný model, který zatím vydal je McLaren 4/9 M.Brundela z VC Francie- tak výběr nebyl složitý :lol:
Pro začátek jen kola (konstrukčně jsou řešeny velice jednoduše a přitom efektně) a podlaha:
Obrázek Obrázek Obrázek

Marlboro
Příspěvky: 98
Registrován: 20 červenec 2011 21:07

Příspěvekod Marlboro » 08 srpen 2011 18:22

Na to, že to je vůz z roku 1994 tak mi připadá ten karbon moc novodobě.
Jinak kolo jsou krásná.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 08 srpen 2011 19:30

Alešu, vzhledem k tomu, že už máš modely od všech autorů, je asi na čase vytvořit model vlastní. Což takhle nějaké Ferrari 1:6? Libovolné. O úspěchu nemám pochyb.

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 08 srpen 2011 19:38

....Moje řeč!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 08 srpen 2011 19:48

Aleši, první šasí z karbonu měl právě McLaren a jednalo se o typ MP4/1 z roku 1981.

Opraven rok na upozornění frýdek665
Naposledy upravil(a) 11111 dne 08 srpen 2011 23:03, celkem upraveno 2 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 08 srpen 2011 20:05

No Jarku, nevím , jak jsi to přesně myslel s tím MP4/1, ale v závodě se poprvé objevil v roce 1981 (VC Argentiny, 3. závod sezóny).

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 08 srpen 2011 22:17

1/6boys k Vám se určitě nepřidám, Vaše stavby sleduju rád a s obdivem, ale nemyslím si že by mě takový způsob stavby bavil. Jsem pohodlný člověk a konstrukci modelů nechám na profíkách- já si to pak jen vyšmikám a slepím :lol:
No a když už budu mít (teda pokud se mi podaří McLaren) modely od všech autorů. Dal bych si nějakou paralelku co vy na to? 8) Pokud by byl zájem můžeme něco domluvit v Tlachárně....

To marlboro: díky.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 08 srpen 2011 22:25

Jasná věc. bezva nápad :wink: .

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 08 srpen 2011 23:01

Omlouvám se, správně je jak píšeš rok 1981, opravil jsem to ve svém příspěvku výše. Díky Petře
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 11:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 09 srpen 2011 12:27

Paralelku z tebou a Frýďou - supr nápad....

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 10 srpen 2011 15:30

No paralelku s tebou a Frýďou (případně kýmkoliv dalším, co by měl chuť se přidat)- no proč ne- uvidíme zda to vyjde :wink:
Ale zpět k Marošovu McLarenu :arrow:
Příď vozu je originálně řešená- pro toto bílé zbarvení jako dělaná. Musím chválit 8)
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 12 srpen 2011 13:01

Bezproblémově postupuju dále:
Obrázek Obrázek Obrázek
U krytu motoru bych se chtěl zeptat, kde přesně bylo očko pro odpojení elektroniky vozu (model s očkem nepočítá). U jiných modelů z roku ´94 je očko poblíž kamery. Nenašel jsem žádnou fotku, kde bych si to potvrdil, nebo vyvrátil :roll:
Obrázek Obrázek
No a takto nějak by to mohlo vypadat, až se to dá dohromady :D
Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4747
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 12 srpen 2011 13:32

Alešu, jako vždy paráda. Jen si myslím, že je škoda, že jsi, tak jako u FW16, nevyříznul otvory na zadní hraně krytu motoru.

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 12 srpen 2011 14:43

Já si říkal že bych je vyříznul, ale vadí mi že by pod nima nic nebylo (respektive pouze začerněno). U F1 modelů se nepouštím do žádného většího upravování- rád je stavím tak jak jsou. A pokud bych to opravdu vyříznul něco by to tam chtělo dodělat.....

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1705
Registrován: 24 květen 2009 13:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 19 srpen 2011 10:36

Pomaloučku se blížím k finiši :D
Marec mne upozornil na chybičku v grafice- jedná se o červený čtvereček na předním křídle. Tento čtvereček na voze M.Brundle neměl.
Z galerií jsem si propůjčil fotku od modeláře k.outiho (mimochodem parádně slepený model).
Obrázek
Oprava je snadná. Plochy křídla jsem v ohybu odříznul, vzájemně prohodil levý za pravý a přilepil nepotištěnou stranou vzhůru.
Obrázek
Drobnost na kterou jsem narazil - jsou vstupy chlazení na zadní nápravě (díly 62L+62P). V zadní části jsem je musel zkrátit, tak aby se mi vešly do zavěšení kol a současně jimi procházela osa (K.outi tento díl zřejmě nepoužil). Na fotce problematický díl označen šipkou
Obrázek
Současný stav:
Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů

cron