Model je tištěn na 3 strany + návod.


Robert Blaschke píše:No, toto je konkrétne môj obľúbený typ, takže som zvedavý, ako bude v závere vyzerať.
O jednej veci ale mám pochybnosti - o tej drevenej doske na spodku. Ja viem, že väčšinu ľudí nezaujíma, ako to vyzerá zospodu, ale mňa áno.
Dočítal som sa na wikipedii, že táto drevená doska (= skid block), bola zavedaná po havárii Airtona Sennu (nepíše sa kedy) a jej rozmery sú: 300mm šírka, začiatok 335mm za osou predných kolies a koniec v osi predných kolies.
Takže záver: Buď na tomto stroji vôbec nebola, alebo, ak bola, bola užšia a dlhšia, než ju vidím na obrázku vystrihovačky.
(Pre predchádzajúcu vystrihovačku - McLaren MP4/10 to myslím platí tiež, len s tým, že tam tá doska už určite bola.)
Novis píše:...když tak koukám na tu placatou podobu modelu, který bude z poloviny bílý, tak bych chtěl poprosit autory, aby na to mysleli (pokud s modelem půjdou na trh) a obrysové čáry na bílých dílech udělali co nejtenší a šedé,.........
hepyno píše:Tá doska tam určite bola a doteraz je - inak by M. Schumacher nebol diskvalifikovaný z Vc Belgicka `94.
11111 píše:Ahoj kluci, nedovedu si vysvětlit jednu věc na modelu která odporuje platným pravidlům od roku 1983. Podlaha vozu dle těchto pravidel musí být rovná mezi koly vozu. Zvednutí přední části podlahy pod bočnicemi je tedy v rozporu s pravidly. Zřejmě Vás zmátla referenční rovina (dřevěná deska) která je položena níže než podlaha vozu a tudíž navazuje na spodní část nosu. Bylo by lepší kontrolní stavbu stopnout a přepracovat tyto části, ale je to jen mé doporučení...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů