Příspěvekod 11111 » 31 červenec 2010 21:05
Robert Blaschke píše:Jojo, presne také čosi mám na mysli - akurát že skôr by som povedal 2mm hrubá a s "okienkami", aby človek mohol prstami aj dovnútra. A potom to celé šup k podlahe

Jediný problém tohoto je, že karoséria je vzadu zošikmená a má tak aj zostať. Taká doska má hranu pod 90 stupňovým uhlom a pri zlepení s ňou by sa mohol spodok karosérie zdeformovať neželateľným spôsobom.
Můžou být dvě po 1mm a zohledňovat zešikmení, tzn že budou tvarově odlišné. Navíc jejich tvar může být dán profilem více vzdáleným (+1mm a +2mm) od desky a v návodu informace o tvarové úpravě broušením. Spodní tvar si modelář chytí dle bílé plochy. V případě 2mm síly neohrozí ztráta tuhosti a naopak může být vnitřní tvar okna určen pro přesné usazení na desku. A na desce může být označené místo pro přilepení dílu, který vypálením okna vznikne.
Škoda že palírny neumí pálit pod úhlem
To je můj výplod bujné fantazie

Naposledy upravil(a)
11111 dne 31 červenec 2010 21:10, celkem upraveno 1 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969