Dovolím si tu navázat na Víťovu stavbu a představit Vám další z Lotusů 49. Zatím neprozradím o jakou verzi se jedná (pokud máte chuť můžete si zkusit zatipovat

).
Co jiného na začátek než kola. Kluci z FT se rozhodli pro kola včetně plastických ráfků. Daň za to je, že se ráfky budou muset přetřít (v mém případě barvou stříbrnou AGAMOU 08Me)- jelikož tu spousta modelářů přetírá pneumatiky, nebude to snad pro Vás žádný problém...
Plastické ráfky jsou řešeny pomocí laserem pálených kružnic, které oblepením pásků získají požadovaný tvar. Původní myšlenka byla použít vygravírované ráfky, bohužel po natření ráfek měl velice hrubou strukturu.
Pro porovnání obě varianty (gravírovaný ráfek je vpravo):
Ještě jedno srovnání v podobě natřených částí ráfků:
Přední kola. Na druhé fotografii je patrný jeden nižší obvodový pásek- ten slouží k přesnějšímu nalepení bočnice.
Pro lepení kol je možno použít buď velice jemně bombírovanou bočnici, nebo bočnici slepenou do kužele:
Bočnice vytvarovaná do kužele:
U varianty s bombírovanou bočnicí je

NUTNÉ zbroušení páleného kroužku o 0,3mm

. Na následující fotce kroužek není zbroušen a ráfek příliš vystupuje.
Srovnání bombírované bočnice (vpravo) a bočnice do kužele (vlevo):
Finální podoba předních koleček:
U zadních kol je to podobné, jen s tím rozdílem že pokud se rozhodnete použít bočnici tvarovanou do kužele je NUTNÉ pálené kroužky podlepit dvěma distančními kroužky, v případě bombírované bočnice tyto kroužky odpadají.
Finální podoba kol:
