Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Modely, které se připravují k vydání...
Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 24 březen 2012 19:22

Alda píše:
Robert Blaschke píše:Na ruskom fóre písali, že Petrov mal biele nápisy na kolesách (a Heidfeld žlté), tak som si pozrel fotky z Melbourne a vyzerá to tak, že asi áno:
http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2011/f1/gp-australia-race/454.jpg

Výbornej postřeh Roberte. Díky za info, opravíme. Já už to nechám jak je.

Chlapi, to si děláte prču :?: :shock: Austrálie 2011 byl suchý závod a tudíž musely být použity obě směsi pneumatik, které Pirelli pro závod vybralo - jednalo se o měkké (žluté) a tvrdé (stříbrné)
Obrázek
Wet – orange
Intermediate – light blue
Supersoft – red
Soft – yellow
Medium – white
Hard – silver

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 381
Registrován: 12 červenec 2011 20:11
Bydliště: Nivnice

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Aleš » 24 březen 2012 19:36

kolegové mysleli popisky na pneu (VP, R, L a pod 8) )

Uživatelský avatar
Gerry
Příspěvky: 596
Registrován: 09 leden 2008 20:03
Bydliště: Česká Kubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Gerry » 24 březen 2012 19:46

Přesně tak :-D :-D řeč je o označení pilotů a levé - pravé strany. Označení směsi na modelu bude žluté, to je bez debat....

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Alda » 25 březen 2012 10:58

Kola dokončena.

Obrázek

mustang51
Příspěvky: 159
Registrován: 23 říjen 2010 00:16

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod mustang51 » 25 březen 2012 13:59

a čo takto nechat označenie"směsi"biele(napis PIRELLI PZero)a modelar by si vybral spodla chuti sám...čo by zaroven nechalo priestor aj pre dezény od TEA(kedze v 2011 sa na"mokrých"este nepoužíval napis"CintuRato")škoda že sa treba držať podmienok gpaustrálie?

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Alda » 25 březen 2012 22:11

Dnešní práce na podlaze a difuzoru.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 26 březen 2012 08:56

Aleš píše:kolegové mysleli popisky na pneu (VP, R, L a pod 8) )

Omlouvám se :oops: Už jsem se lekl, že že neznáte rok staré předpisy FIA :lol: :lol: :lol: Každopádně jsem někde narazil na tabulku použitých pneu za celou sezonu. Takže pokud byste šli do více verzí, tak by to bylo přehlednější. To značení Pirelli asi bude v budoucnu trochu omezovat, protože bočnice kol jsou dost velké díly a mít ve vystřihovánce třeba 4 verze pneu už by bylo prostorově náročné. Docela se mi líbil nápad mustanga51 s bílými nápisy, které by si, relativně snadno, každý přemaloval na svou oblíbenou barvu :lol:

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 06:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod bernie » 26 březen 2012 09:00

.....a kdyby se šlo "mustangovou" cestou, tak si dovedu představit v sadě vypalovaných dílů i logo Pirelli, které by sloužilo jako tupovací šablona 8)

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod 11111 » 26 březen 2012 13:04

Značení Pireli dle mého názoru příliš neomezuje, protože:
:arrow: modely jsou z konkrétní GP, kde byly použity jen dvě směsi pneumatik.
:idea: V případě značení pneu pro oba piloty se jedná jen o čtyři bočnice navíc což by bylo i u mustangova návrhu.
:idea: V případě použití obou druhů směsí v modelu by byl mustangův návrh opodstatněný, ale k čemu by to bylo? Já bych osobně rozdělil sady mezi dva piloty, jeden měkčí a druhý tvrdší pro danou GP se značením pro piloty to máme 16 bočnic.
:!: Výhodou je možnost odzkoušení bombírování na zbylých sadách.
:idea: Další možností je dát bočnice pneu volně ke stažení bez barvy. Kdo chce, může si je stáhnout, vytisknout a obarvit
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

mustang51
Příspěvky: 159
Registrován: 23 říjen 2010 00:16

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod mustang51 » 26 březen 2012 13:17

bernie píše:.....a kdyby se šlo "mustangovou" cestou, tak si dovedu představit v sadě vypalovaných dílů i logo Pirelli, které by sloužilo jako tupovací šablona 8)

nad tým som neuvažoval ale pripada mi to ako blbost :lol:

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 26 březen 2012 13:36

11111 píše: :arrow: modely jsou z konkrétní GP, kde byly použity jen dvě směsi pneumatik.

Jarku, tohle není tak docela pravda. Nemusím chodit daleko - při včerejší GP Malajsie například Vettel použil 4 různé směsi pneumatik. A jsem si téměř jistý, že každému se k danému vozu může líbit jiná barva. Šlo by to obejít tím, že se vyhneme mokrým závodům, ale vzorkované pneu vůz dost často hodně oživí a navíc by měl Teo po kšeftu :lol:

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod 11111 » 26 březen 2012 14:28

Tomas Vyslouzil píše:
11111 píše: :arrow: modely jsou z konkrétní GP, kde byly použity jen dvě směsi pneumatik.

Jarku, tohle není tak docela pravda. Nemusím chodit daleko - při včerejší GP Malajsie například Vettel použil 4 různé směsi pneumatik. A jsem si téměř jistý, že každému se k danému vozu může líbit jiná barva. Šlo by to obejít tím, že se vyhneme mokrým závodům, ale vzorkované pneu vůz dost často hodně oživí a navíc by měl Teo po kšeftu :lol:


Tuto připomínku jsem Tomáši čekal. Zde je ale situace ještě lehčí.
:arrow: Pokud se autor rozhodne pro moukrou směs s desény, bude v modelu pouze 12 bočnic pro oba piloty.
:arrow: V případě dvou desénů, mokré a supermokré, pro každého pilota jiná směs, jsme u 24 bočnic, v případě omalovánky jen 12, tedy jen 50%
:arrow: Nápisy na mokrých a suchých se liší Cinturato a Zero, takže není možné použít jeden typ bočnice (jako omalovánku) pro čtyři použité sady Vettela a Webera (hypoteticky). V případě "omalovánek" bude bočnic pro oba piloty 24. Samozřejmě že by se jednalo jen o 50% oproti 48 vybarvených. Jednoho se ale bojím, použije modelář opravdu barvičky na směsi které tam patří? Nebo se v tom ztratí? :lol: Možná mu to bude jedno, půjde mu jen o jinou barvičku, ale byla by to škoda nevést modeláře k věrnému modelu.
Nicméně o verzi download se uvažovat dá i s nevybarveným ráfkem.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 26 březen 2012 14:47

11111 píše::arrow: Nápisy na mokrých a suchých se liší Cinturato a Zero, takže není možné použít jeden typ bočnice (jako omalovánku) pro čtyři použité sady Vettela a Webera (hypoteticky).

Tohle platí pro sezonu 2012. V roce 2011 je ovšem situace odlišná - nápisy P-Zero byly u všech dezénů.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod 11111 » 26 březen 2012 14:54

Tomas Vyslouzil píše:
11111 píše::arrow: Nápisy na mokrých a suchých se liší Cinturato a Zero, takže není možné použít jeden typ bočnice (jako omalovánku) pro čtyři použité sady Vettela a Webera (hypoteticky).

Tohle platí pro sezonu 2012. V roce 2011 je ovšem situace odlišná - nápisy P-Zero byly u všech dezénů.

Díky za opravu, nejsem v tomto období zrovna "kovaný"
V tom případě platí při použití 4 směsí v roce 2011 (hypoteticky) jen 12 sad omalovánek. Z profesní stránky (nemodalářské) vím že každý by chtěl všechno. Jeden barevné, jiný omalovánky. pro průzkum můžeme použit hlasování a důležité asi bude co chce většína - potom zda se tím autor bude řídit.
Já k tomu přistoupil jen matematicky a pragmaticky. Pro mne je barevná varianta jednodužší.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 13:15
Bydliště: Vsetin

Re: Renault R 31, Melbourne 2011, GP Team 1/24

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 26 březen 2012 15:02

Poprosil bych některého moderátora o přesunutí "pneumatické" části tohoto vlákna do nějaké samostatné sekce - snad někde poblíž Teových dezénků?
Pro srovnání ještě přikládám pneu z let 2011 a 2012.
Obrázek
2011

Obrázek
2012


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti