Ahoj Jirko,
fotku ze shora určitě zítra udělám. Nemám zatím v archivu, takže nabídnu jen pohled na vůz zezadu. Komínky jsou korektně postavené, avšak:

Díly 25 a 26 dávám na základní blok motoru tak, aby držely zlomovou hranu nebo si byly blíže k sobě, protože právě tvarování dílů 28 není nejjednodušší a pak je docela potíž je dostat do solidní pozice.
Vstřikovací čerpadlo hlavně dílem 64 pak jde dovnitř celkem na krev a je navolno - není lepeno, jen si ustálím vodorovnou pozici vůči zbytku agregátu.
A když připočteme nalepené desky s otvory, kde se snažím dotat zase blíž k sobě, aby grafika navazovala a neprosvítila mi bílá podkladová plocha na dílech 25 a 26, tak při založení komínků na korektní pozici - rovnoběžně jsem nepřesný na díle 28
Naopak pak ale pohodlněji nasazuji motor do krytu, když ho lepím k trupu. Ale to je čistě můj problém že?

Tato prekérie taky nebyla předmětem mých poznámek pro Jarka. Jedině u dílu 29 jsem připomínkoval o nějaké procento větší otvor pro pohodlný vstup komínků.
Takže je to rukama. Můžete klidně spát a já si jdu spráchnout hlavu do hospody.