Náhled na vystřihovánku:

V tomto případě jsem se rozhodl, že se nechám Jarkem inspirovat více, než jenom stylem stavby a chystám jednu zásadní úpravu: přestože ve vystřihovánce s tím počítáno není a ve finále moc vidět nebude, auto dostane motor. Proto není spodek úplně uzavřen, což je vidět už na prvních obrázcích


Na štítu kokpitu je hezky zdokumentována technika dvou čtvrtkových kopií přilepených zády k sobě - vše je díky tomu lepeno "na tupo"
Takto vypadá líc:

a takto rub:

Teď je model připraven k oplácání tmelem a obroušení. Spodek bude uzavřen až v okamžiku, kdy budu mít slepen hlavní blok motoru, abych si vyměřil, že mi hrdla sání vyjdou správně do prořezů nahoře. Z obrázků vyplývá mimo jiné, že budu poprvé požívat na krytí hrdel síťku, tak mi držte palce :-)

