Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Jak se to staví ...
(hotové modely bez komentáře ke stavbě dávejte, prosím, do Galerie)
kuratkoo
Příspěvky: 62
Registrován: 31 březen 2014 09:57

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod kuratkoo » 31 březen 2015 00:20

Turco píše:excelentnééééé


dakujem... :)

kuratkoo
Příspěvky: 62
Registrován: 31 březen 2014 09:57

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod kuratkoo » 31 březen 2015 20:00

Po dnesku koncim s motorom, pribudla vodna trubka do chladica plus zbytok svieckovych kablov na opacnej strane...

Obrázek

Eggy
Příspěvky: 69
Registrován: 24 únor 2007 21:50
Bydliště: Vysočina

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Eggy » 01 duben 2015 09:15

Parádně si s tím hraješ ;). Je radost koukat, jak jsi z poměrně jednoduchého modelu dokázal vytunit takovou parádu.
Neuvažuješ o vyplétaných kolech? Myslím, že by si je takhle přepracovaný model zasloužil.
Tleskač a těším se na finále.
Naposledy upravil(a) Eggy dne 01 duben 2015 11:55, celkem upraveno 1 x.

kuratkoo
Příspěvky: 62
Registrován: 31 březen 2014 09:57

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod kuratkoo » 01 duben 2015 11:21

Dakujem, povodne som ziadne upravy neplanoval ono to slo nejak tak plynule...
Ale uz teraz viem, ze vypletane kolesa chcem :)
Uvidim ako to zvladnem...

kuratkoo
Příspěvky: 62
Registrován: 31 březen 2014 09:57

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod kuratkoo » 15 duben 2015 22:33

Nejak si za poslednu dobu neviem najst cas na lepenie, tak len spekulujem...
myslite, ze by tam taketo brzdove hadicky mohli byt?
Troska mi vznikla mala vola na zvislom čape, tak som potreboval odklonit hornu cast kolesa smerom od auta, tak ma napadla ta hadicka, je vcelku mäkka tak by to nemalo vadit ani v zatacaní...

Obrázek

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 20:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 16 duben 2015 06:10

já přemýšlím o tom samém,že zkusím u modelů,ale chci se zeptat.není ta hadička moc silná?Mě připadá,že by mohla být ,jakoby jemnější,slabší.
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

kuratkoo
Příspěvky: 62
Registrován: 31 březen 2014 09:57

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod kuratkoo » 16 duben 2015 19:19

Prave som nasadil spojovaciu tyc riadenia a pri vytoceni sa mi hadicka odtrhla od kolesovej strany :( lepil som ju sekundovym na tupo...
Skusim este zohnat hadicku mensieho priemeru (tato mi prisla dost hruba a tvrda) a ak by som ju tam lepil tak stylom, ze by som spendlikom urobil malu dierku do trupu auta aj do brzdy kde by som prilepil kusok maleho drotu na ktory by som hadicku nasadil, takto by to mohlo zvladnut aj zatacanie kolies... :)

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2428
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Robert Blaschke » 16 duben 2015 20:36

Ja by som Ti niečo poradil na tú "hadičku", ale nie je to tak úplne jednoduchá technológia :)
Existujú "kofixové sviečky na opravu sklzníc lyží". Takéto:
http://www.gamisport.sk/vosky-doplnky/z ... ecky-10ks/
Keď sa z takej čiernej "sviečky" postupne naučíš vyťahovať nad plameňom (stačí sviečka) "nite" rôznej hrúbky, tak sa Ti azda podarí aj nejaký dlhší kúsok o priemere nejakého pol milimetra. To je pekne ohybný materiál, ktorý len koncami zalepíš do tých dierok o ktorých hovoríš a je to.
Je to čierne, na povrchu lesklé a ohybné ako hadička. Problém je len naučiť sa vyťahovať nite nad plameňom. Čím hrubšiu niť cheš vytiahnuť, tým studenšie to musí byť. Ono to aj rado horí, takže pozor :).
Používal som to zväčša do plastákov lietadiel (výplety dvojplošníkov, anténky) a najčastejšie som to lepil Herkulesom.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197-2025:F101C
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 256
Registrován: 25 září 2003 15:47
Bydliště: Brno

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Lukáš » 16 duben 2015 22:07

Taky bys mohl zkusit bužírku z tenkého drátku. Já jsem ji použil třeba zde:

Obrázek

Turco
Příspěvky: 887
Registrován: 06 červenec 2009 14:54
Bydliště: Humenné

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Turco » 16 duben 2015 23:08

ja som to skúšal z bužírky zo sluchatok k mobilu, mám ich dosť a vyberiem si hrúbku podľa toho akú potrebujem prípadne sa to dá ešte ztenšiť natiahnutím, jednu časť prilep k disku a tú druhú prevleč dierkou ktorú urobíš do trupu s tým že tú bužírku necháš dlhšiu a tým sa ti to pri pootočení nevyvlečie, dierku skôr vyvŕtaj než prepichuj

kuratkoo
Příspěvky: 62
Registrován: 31 březen 2014 09:57

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod kuratkoo » 17 duben 2015 20:54

Hadicka na fotke je buzirka z kablika 1,25mm cize moc hruba... Turco, super napad stym natiahnutim, to musim vyskusat ak nic tensie nenajdem...
Ale co ma velmi zaujalo su tie kofixove sviecky minimalne by som to chcel vyskusat a ak by som sa stym nenaucil pracovat tak si aspon snowboard opravym... :D

Turco
Příspěvky: 887
Registrován: 06 červenec 2009 14:54
Bydliště: Humenné

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Turco » 17 duben 2015 22:34

neviem ako sa tie kofixové tyčinky správajú pri vysokej teplote v lete, ja som skúšal urobiť z voskových tyčiniek výfuky, dal mi to kamarát zubný technik , robilo sa s tým super ale krásne som si naformoval výfuky do požadovaného tvaru ale problém bol v tom že v lete to zmäklo a zdeformovalo sa to, tak som to nakoniec urobil z moduritu, časom mi napadlo že možno ak by som to zafixoval hrubou vrstvou laku tak by to udržalo tvar, ty však potrebuješ aby ta hadičke bola ohybná , ak ju teda necháš dlhšiu tak neviem čo sa stým voskom stane po čase

Turco
Příspěvky: 887
Registrován: 06 červenec 2009 14:54
Bydliště: Humenné

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Turco » 17 duben 2015 22:49

skúsil som teraz natiahnúť jednu bužírku zo sluchátok ktorá má normálne približne 1,2 mm a teraz je to asi 5,5 mm to by malo byť OK

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2428
Registrován: 28 červenec 2008 21:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod Robert Blaschke » 18 duben 2015 12:52

Turco píše:neviem ako sa tie kofixové tyčinky správajú pri vysokej teplote v lete

To, že sa to nazýva "sviečky" neznamená, že je to z vosku. Je to plast.

Ale ešte som hľadal na nete nejaký hrubší čierny rybársky vlasec a našiel som napríklad toto:
http://www.crafty.sk/18701/elasticky-si ... 5mm-cierny

Možno aj to by bola možnosť
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197-2025:F101C
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4751
Registrován: 06 červenec 2009 14:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Maserati 250F (1957) J.M.Fangio,1:25,W.M.C.

Příspěvekod frydek665 » 18 duben 2015 16:06

Ale určitě ano u modelu v měřítku 1:24. Já osobně bych použil režnou nit. V tomhle malém měřítku jsou ty hadičky tak málo viditelné, že nemá cenu z oho dělat nějakou vědu...


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů