Vďaka Jarku za podrobné vysvetlenie.
Takže teraz ja:
Dlho som strávil času nad fotodokumentáciou a overovaním. (poučil som sa už pri Tyrrellu, v poslednej dobe viac trávim čas nad fotkami ako samotným lepením

) som detailista ako Achard, a preto ho úplne chápem - týmto ho pozdravujem
Takže k veci. Presne som narazil na fotografiu čo máš a musím konštatovať že je pri nej zlý popisok:
nejedná sa o GP USA ale o:arrow:
GP Mexico
Tá ďalšia fotografia z ktorej ste vychádzali je skutočne z Mexica:
škoda len že nie je vidieť celý nos vozu. Zrejme by bol aj tak čistý bez prídavných krídelok tak ako ste to spravili. To ale vysvetľuje to že je to fotografia z tréningu.
Jediná celá fotografia Brabhamu je tá tretia čo spomínaš v knihe. (mám ju vytlačenú v prvom obrázku viď hore. na stole)
Tá však je taktiež z tréningu.
Teraz dôkaz:
Fotografia je zo štartu
GP Mexica-Mexico City
Jacka vám nemusím ukazovať
V GP Mexica použili po prvý krát spodný prítlačný spojler na nose vozu. Nikde inde sa predtým neobjavil. Je to charakteristický znak, a použili ho v poslednej GP sezóny 1968 čo je GP Mexica.
Keďže ho použili v závode v tréningu ešte nebol nasadený. To znamená že fotka z knihy je jedine z tréningu alebo z testu.
Naproti tomu v
GP USA-Watkins Glen štartoval Jack tiež s číslom 3, avšak tam použili na voze Brabham malý detail- zakrytovaný motor.
Tak isto tam mal na rozdiel od Mexica kratšie predné prítlačné krídlo.
Ďalej na boku nálepku Gulf. Inak bol nos čistý.
Naproti tomu v Mexicu mal krídelka na boku, nálepku Gulf, vedľa vstupu chladenia malé aerodynamické prvky a veľké meno J. Brabham tak ako bolo použité v GP Anglicka.
(Fotiek mám niekoľko čo potvrdzujú moje slová)
Ešte pre porovnanie

GP USA-Watkins Glen
GP Mexico-Mexico City
Toď vše odo mňa priatelia.
