Jak jsem předeslal v tématu stavby Lotusu 79 Martini, tak další mou stavbou je opět zelená verze modelu ze stáje Lotus. Je jím zajímavá verze wingcaru.... Zatím v průběhu stavby vše pasuje velice dobře a nenarazil jsem na sebemenší nedostatek.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
To auto vyzeralo suprovo, ale bohužiaľ niečo nefungovalo tak ako si to predstavovali. Je zaujímavé, že v prvých pretekoch skončil Andretti tretí . Potom ešte štartoval v dvoch GP , ale to už bola katastrofa. Nakoniec to zrušili. Reutemann s tým dokonca odmietol jazdiť a radšej pretekal so 79tkou.
Ano mohl jsem model dokončit druhý den, ale sedám k lepení jen když na to mám náladu a chuť. Takže k dokončení došlo až dnes. Stavba byla poklidná a nemusel jsem řešit žádné nepředvidatelnosti.
A jedno skupinové foto s předchozí úspěšnější verzí....
Problém u zelených 79 je špatná návaznost reklam NKG a Essex na bocích zadní části kapotáže u motoru. NKG by měla být cca 1,5 - 2 mm směrem dopředu a ESSEX zase dolů, aby navazovala na NKG. Bohužel tohle asi beta testem neproběhlo.
Ahoj Teo, myslím že betou to prebehlo, pozri sa, či je moje meno uvedené pri návode - ak áno, betatester som bol ja (80ku som betu robil určite ja). Ako betatester som však rozloženie rozloženie reklám neriešil a dokonca si prvý, kto si to po toľkých rokoch všimol Inak, verzia Monako má mať zaoblenejší kryt kokpitu