
1) Chýba úvod návodu, ako spraviť kokpit a časť podvozku. Keďže ide o diely 1-11, je možné ich zlepiť postupne, aj keď ja by som doporučil nasledovný postup. Zlepiť diel 1 a prilepiť k nemu diel 3. Zlepiť kokpit 2 a uzavrieť ho z vrchu dielom 7. Hotový kokpit nalepte na diel 1. Do kokpitu vlepte sedačku 4, rovnako ako os volantu 5 s volantom 6, ako aj kryt kokpitu 8. Celok dokončite nalepením chladičov 9, 10 a zadnú časť 11.
2) Vo vystrihovačke sú dve pravé (!!!) spätné zrkadlá - pri tom, ako sú riešené na tomto aute je to dosť podstatná chyba

3) Zadné pláty predného krídla majú nápis Pirelli "hore nohami". Musel som to vyriešiť tak, že nápis mám teraz na spodku krídel, kde ho nevidieť a taktiež lepiť pláty k bokom krídla natupo, lebo takto bola chlopeň nepoužiteľná.
Taktiež som urobil chobotinu, keď som celý list vystrihovačky podlepil Koresom, lebo pri ohýbaní dielov sa mi to všetko rozchádzalo a za behu som to musel dopodliepať Herkulesom (a to isté ma čaká aj pri Lole

A teraz už vlastná stavba. Podvozok s kokpitom:


Na obrázku vyššie je v červenom krúžku zvýraznená nepresnosť krytu kokpitu. Keďže som diel k dielu 7 nalepil presne na vyznačené miesto, môže to byť ďalšia chyba na tomto model, na druhej starne mohlo to vzniknúť pri vystrihovaní, lebo diely strihám bez čiernych čiar a v niektorých prípadoch na tomto modeli boli riadne "klobásy". Druhú alternatívu však považujem za menej pravdepodobnú.
Tu je zlepená karoséria pred nalepením k podvozku:


Tu je karoséria po nalepení na podvozok. Vidno tu, ako sa mi podarilo zakryť nepresnosť krytu kokpitu:


Predné krídlo po úpravách a predné závesy:


Zadné závesy a zadné krídlo:




Foto dokončeného modelu:










A pre porovnanie aj novo dokončený voz:




Howgh. Dohovoril som.
