Jak jsem slíbil, tak i činím. Vrhnul jsem se na lepení zadních kol podle receptury autora o které jsem neměl ani potuchy. Ale pro porovnání rozdílu jsem nafotil i klasickou technologii, kterou jsem použil na předních kolech i před nedávnem na modelu lotusu 107 od téhož autora a která byla ta nesprávná.
Napřed odprezentuji slepení vnitřního disku kola, který bude u nápravy a který není moc vidět. Na první fotce jsou díly očíslované stejně jako ve vystřihovánce modelu Lola Larrousse LC90. Kdy díl č.5 je ve vystřihovánce s průměrem 14 mm. Aby se mi vešel do stočeného a slepeného proužku č.6, tak jsem jeho průměr musel upravit na rozměr 13,6 mm. Tímto lze tento díl stříhat po jeho vnitřní hraně vytištěného obvodu. Díl č. 7 přijde nalepit na disk ze vnitřku kola, který po slepení celého kola bude viditelný přes vnější disk. Na fotkách je vidět jak to má být.
Nyní bych přistoupil k porovnání technologie lepení vnějšího disku.
Jako první bude slepení podle klasiky a jak by to nemělo být. Opět na první fotce očíslování dílů podle vystřihovánky. Kdy na díl č.2 jsem nalepil díl.č1 a tento celek vlepil do stočeného a slepeného proužku 4P na přední kola, jako klasické kolmé čelo disku. Následně pak po stočení a slepení dílu č.3 jsem jej zasunul a přilepil do vznikajícího disku.
Takto by se to dělat nemělo!!!
A nyní ten správný postup, který mi při konzultaci vysvětlil sám autor M.Fabián tak jak by to mělo být a jak mě osobně to vůbec nenapadlo.
Díl č.1 nalepíme na díl č.2 ze kterého pak odstraníme výšeče mezi paprsky disku. Vznikne nám pěticípá hvězda, kdy na jejich konečcích jsou trojúhelníčky označeny číslem 3 a vzniknou nám jejich ohnutím chlopně pro přilepení stočeného sešikmeného dílu disku č.3. Takto vzniklé čelo se následně vlepí do stočeného a slepeného pásku 4Z a ejhle, máme zde kompletní vnější disk, tak jak jak má být slepen. Jak jednoduché....A další postup lepení kol je stejný jako u ostatních modelů.
