Příspěvekod 11111 » 29 leden 2009 09:11
Nemusí to být vždy krok zpátky. Snaha mít vždy vše naprosto dokonalé, když v létech kdy tyto vozy jezdily se vše řešilo pomocí samolepících fólíí, a například i číslo "10" na bocích vozu je zešikma, může naopak snaha o dokonalost vést k neodpovídajícímu modelu své předloze. Právě dodržování dobových technologíí při restaurování vozu je hodně ceněné. Mnoho nedokonalostí musíme tedy promítnout i my do modelu aby byl co nejvěrnější.
V budoucnu si budete moci povšimnout i nejednotného "kabátu" Gold Leaf. Umístění čísla na přídi a jeho vzdálenost od zlatého "čumáku", proporce zlaté grafiky, výška a umístění zlaté čáry na boku vozu, velikost reklamy Gold Leaf, změna námořníka na kolečko s Britskou vlajkou (mimochodem také disproporční). Na první pohled nepatrné odlišnosti, které poukazují na ruční práci.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969